• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Деу Сенс роликовий підшипник вторинного вала. Ремонт КПП, який встановити підшипник на коробку передач

Як відомо, два десятиліття тому з конвеєра Запорізького автозаводу зійшов перший екземпляр автомобіля Daewoo-ZAZ Sens.

Це була практично бюджетна версія автомобіля Daewoo Lanos, що набрав велику популярність серед вітчизняних автолюбителів.

Бюджетною вона стала тому, що в комплектацію став входити двигун вітчизняного виробництва, а також п'ятиступінчаста механічна коробка передач.

З одного боку, дійсно виготовлення коробки передач МеМЗ-301 в Україні обходилося автомобілебудівникам значно дешевше.

Що не могло не позначитися на загальній вартості автомобільної моделі.

Але, з іншого боку, якість матеріалів, з яких виготовлявся цей вузол трансмісії, а також його збирання стали помітно гіршими.

Про це ніхто і ніде не говорив, але щасливі володарі таких бюджетних моделей занадто швидко переконалися в цьому самі.

Поряд з цими КПП ходили і коробки Шанс, спеціально призначені для Daewoo Sens.

Мелітопольський завод випускав КПП не тільки для використання на моделях Sens, але практично такі ж коробки передач стали встановлювати і на інші автомобілі вітчизняного автопрому.

Це такі, як Таврія і Славута, що в свою чергу створило деяку плутанину з запчастинами для Daewoo Sens.

Багато які з деталей для цієї моделі на вигляд були абсолютно однаковими, але за деякими параметрами були трохи більше або менше тих, що призначалися для інших моделей.

Тому пересічному власнику доводилося бути особливо уважним при підборі запасних деталей до свого бюджетного народного "варіанту."

 

Вивчаємо самостійно всі недоліки конструкторів і нюанси при ремонті КПП Шанс на Daewoo Sens

В черговій статті ми хочемо розповісти про деякі нюанси самостійного ремонту КПП Деу Сенс.

 хочемо розповісти про деякі нюанси самостійного ремонту КПП Деу Сенс.

  • Розбирання і ремонт коробки перемикання передач самі по собі трудомісткі види ремонту.
  • Крім того, вони вимагають великого терпіння, уваги, відповідних знань і навичок.
  • Можливо у зв'язку з цим ремонт КПП ми найчастіше довіряємо фахівцям зі станцій техобслуговування автомобілів.
  • В середовищі автомобілістів їх називають ще "офіціалами".
  • Ті ж, хто ремонтує коробки самостійно, не раз стикаються з конструкторськими недоробками в цих вузлах, а іноді зі справжніми ляпами майстрів-ремонтників зі спеціалізованих СТО.
  • Просто, коли своїми руками кожен раз розбираєш і збираєш коробку, то воно набагато видніше і часто просто дратує.

 коли своїми руками кожен раз розбираєш і збираєш коробку, то воно набагато видніше

  • Отже, в черговий раз повністю розібравши коробку перемикання передач, зняту з автомобіля Деу Сенс з двигуном об'ємом 1,3 л, ми знову стикаємося з низкою проблем і конструкторських недоробок.
  • Мало того, цього разу ми розбирали коробку після того, як її відремонтували т. зв. офіціали і відразу натрапили на те, що на майданчику встановлені болти з поганим різьбленням.

 на майданчику встановлені болти з поганим різьбленням.

  • Ну і тепер, є одна, але суттєва проблема, яка стосується вибору підшипників.
  • Пов'язано це з тим, що на автомобіль Деу Сенс встановлювалися КПП виробництва мелітопольського автозаводу МеМЗ, а також Шанс.
  • Вітчизняні коробки встановлювалися пізніше і на інші автомобілі вітчизняного виробництва. КПП Шанс використовувалася тільки на Деу Сенс.
  • Між цими пристроями є деякі відмінності, тому при підборі запчастин нерідко трапляється плутанина.
  • А деталі з одного вузла часто не придатні для використання на іншому. Зокрема, це стосується підшипників.
  • Якщо говорити конкретно, то мова піде про підбір роликового підшипника вторинного валу.

мова піде про підбір роликового підшипника вторинного валу.

  • Вся проблема полягає в тому, що в цій коробці роликовий підшипник одягається обоймою прямо на сам вторинний вал.

 роликовий підшипник одягається обоймою прямо на сам вторинний вал

  • Так от, діаметр самого валу становить 35мм.

діаметр самого валу становить 35мм.

  • Якщо ви, приміром, придбаєте недорогий комплект підшипників для цієї коробки, в числі яких є і підшипник на вторинний вал.
  • То, зовні ніякого підступу або недоліку ви на цьому підшипнику не побачите.

зовні ніякого підступу або нестачі ви на цьому підшипнику не побачите

  • Однак, якщо такий підшипник одягнути на вторинний вал, то відразу видно, що він своєю обоймою буде тертися об шестерню на валу.

підшипник своєю обоймою буде тертися об шестерню на валу.

  • Якщо ж придбати більш дорогий набір підшипників, то в ньому роликовий підшипник вже не буде торкатися шестерні.
  • У чому ж причина, запитаєте ви? А вся справа виявляється в довжині самих роликів, встановлених в підшипнику.
  • Якщо в підшипнику з більш дорого комплекту довжина роликів становить 15мм, то в більш дешевому підшипнику довжина роликів вдвічі менше.

в більш дешевому підшипнику довжина роликів вдвічі менше.

  • Це говорить про те, що більш довгі ролики підшипника не дадуть його обоймі тертися об шестерню вторинного валу.
  • Тому, при купівлі підшипників звертайте на це увагу і не купуйте дешевих комплектів, оскільки роликовий підшипник, що йде в ньому, до вторинного валу цієї коробки не підходить.
  • Мало того, ми придбали досить дорогий підшипник, який продається в комплекті з втулкою.

придбали досить дорогий підшипник, який продається в комплекті з втулкою

  • Здавалося б, прекрасний підшипник, надійний. Але, коли ми виміряли його втулку, то отримали діаметр 34мм.

 коли ми виміряли його втулку, то отримали діаметр 34мм.

  • А у нас діаметр вторинного валу коробки перемикання передач Деу Сенс, як ви пам'ятаєте, має діаметр 35мм.
    • Тобто, цей підшипник просто не вийде одягнути на вал нашої коробки.

     цей підшипник просто не вийде одягнути на вал нашої коробки

    • Як ми з'ясували, підшипник цей призначений для коробки передач, яка встановлюється на Таврію.
    • Але, продавці наполегливо стверджують, що він підходить до КПП нашого автомобіля.
      • Тому, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що при підборі роликового підшипника вторинного валу КПП потрібно бути уважним і перевіряти всі можливі розміри.
      • Тому, що, як бачите самі, тут можуть бути всякі несподівані нюанси.
      • Добре, якщо ви придбаєте такий підшипник в магазині за рогом або на ринку, куди можете завтра сходити і обміняти.
      • А якщо така деталь замовлялася по інтернету, та ще й доставлялася здалеку, то ситуація, звичайно, може вийти не дуже приємна.
      • Не ясно поки також, яким чином потрібно регулювати півмісяць на п'ятій передачі. Як він повинен стояти, в принципі зрозуміло.

      Як півмісяць повинен стояти, в принципі зрозуміло

      • Але, ось, як його регулювати, щоб встановити правильно, такої інформації поки ніде немає.
        • Можливо, десь незабаром з'явиться.
        • А поки на цьому всі нюанси про які хотілося б попередити тих, хто збирається здавати коробку передач Шанс в ремонт або має намір це робити самостійно.
        • Звичайно, той, хто кілька разів своїми руками перебере всю цю коробку, після цього і без цього прекрасно буде орієнтуватися у всіх нюансах такого типу ремонту.
          • Але, як кажуть, обізнаний-значить озброєний.
          • На цьому нашу розповідь про основні нюанси ремонту коробки передач Шанс на Деу Сенс закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Деу Сенс роликовий підшипник вторинного вала. Ремонт КПП, який встановити підшипник на коробку передач"

Відгуки: 1


Ярослав Владимирович

Как говорил один человек "без молотка и чей-то матери, это будет сложно сделать") А ещё без навыков, инструмента, и быстрого решение возникающих заминок. Я б сам лично в коробас бы не лез, это большая ответственность. Это тебе не патрубок или тягу рулевую заменить. Но блог заценил!)




.