• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задніх гальмівних колодок Деу Матіз 2011 року

В кінці 2000-х років корейська автомобілебудівна компанія Daewoo почала виробництво нового міського автомобіля класу "А " під назвою Daewoo Matiz. 

Після цього автомобіль з успіхом випускався на багатьох інших підприємствах, пережив не один рестайлінг, крім того, удосконалилася і начинка.

Але, незважаючи ні на що, ця модель завжди користувалася і користується успіхом в міських жителів. Своєї популярності вона зобов'язана, перш за все невеликим габаритним розмірам, що робить таке авто дуже зручним транспортним засобом для пересування і паркування в умовах міських вулиць.

Гальмівна система цієї машини складається з переднього гальма дискового типу і задніх барабанних гальм, а також стоянкового гальма.

На відміну від передніх гальм, задні колодки  виходжують значно довше і тому змінюють їх не так часто.

Однак, фахівці радять занадто не заспокоюватися на цьому і проводити діагностику або зовнішній огляд і перевірку приблизно раз на півроку барабану гальмівному і заднім гальмівним колодкам, та й всьому механізму задніх гальм в цілому.

Не потрібно забувати, що гальмівна система є однією з основних, що забезпечують безпеку пересування на будь-якому транспортному засобі.

Сама заміна гальмівних колодок заднього гальма не представляє собою особливої складності, хоча і має свої нюанси і особливості.

Тому, краще розбиратися в цьому питанні самому і робити заміну колодок самостійно, ніж вирушати в спеціалізовані автоцентри і витрачати зайві гроші на це.

Міняємо самостійно задні гальмівні колодки Daewoo Matiz 2011 року випуску.

В цій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни самостійно задніх гальмівних колодок Деу Матіз.

хочемо розповісти про порядок заміни самостійно задніх гальмівних колодок Деу Матіз.

  • Перш за все, для виконання цього виду ремонту нам буде потрібно підняти домкратом або на підйомнику заднє колесо, де збираємося міняти гальмівні колодки. 
  • Після цього відвертаємо чотири гайки і знімаємо це колесо.

    відвертаємо чотири гайки і знімаємо це колесо.

    • Далі знімаємо кришку зі ступичної гайки.

      знімаємо кришку зі ступичної гайки.

      • Потім виймаємо шплінт, яким фіксується ступична гайка.

        виймаємо шплінт, яким фіксується ступична гайка.

        • Після цього відкручуємо саму ступичну гайку.

           відкручуємо саму ступичну гайку.

          • І тепер, притримуючи двома пальцями підшипник , знімаємо гальмівний барабан.

притримуючи двома пальцями підшипник , знімаємо гальмівний барабан

  • Тут же перевіряємо стан барабана. 
  • В нашому випадку він вже добре потертий, але, незважаючи на це ще може експлуатуватися певний час.

гальмівний барабан незважаючи на це ще може експлуатуватися певний час

  • Також оглядаємо самі гальмівні колодки.
  • Судячи з характеру виробок на колодках і на барабані, можна прийти до висновку, що наступного разу вже гальмівні колодки повинні замінюватися разом з гальмівним барабаном. 
  • Тепер для зручності подальшої роботи можна змити весь бруд з усього гальмівного механізму і щита.

можна змити весь бруд з усього гальмівного механізму і щита

  • Після того, як все промили і вичистили, можна приступати до демонтажу гальмівних колодок.
  • Для цього на початку знімаємо нижню коротку горизонтальну пружину.

     знімаємо нижню коротку горизонтальну пружину.

    • У нас вона складається з двох частин.
    • Далі знімаємо вертикальну пружину з солдатиком.

      знімаємо вертикальну пружину з солдатиком.

      • Для цього пасатижами провертаємо цю пружину з солдатиком, і вона легко виймається.
      • Знімаємо ці пружинки з однієї і з другої колодки.
      • Після цього руками просто знімаємо обидві колодки з захисного диска або щита заднього колеса Деу Матіз.

         знімаємо обидві колодки з захисного диска

        • При цьому не забудьте від'єднати трос ручного гальма.

          не забудьте від'єднати трос ручного гальма.

          • Тепер нам потрібно переставити механізм натягу і розсувну планку на нові колодки.

            потрібно переставити механізм натягу і розсувну планку на нові колодки

            • Для цього знімаємо довгу пружину.

              знімаємо довгу пружину.

              • Далі просто розсовуємо в сторони колодки і знімаємо механізм натягу.

                розсовуємо в сторони колодки і знімаємо механізм натягу.

                • Перевіряємо його обертання і при необхідності прочищаємо металевою щіткою різьблення на стрижні.

                  прочищаємо металевою щіткою різьблення на стрижні

                  • Потім можна змастити цю різьбу при бажанні.
                  • Далі збираємо весь механізм на нових колодках.

                    збираємо весь механізм на нових колодках.

                    • Після чого одягаємо на них велику пружину.
                    • Для цього один кінець її заводимо в отвір на одній колодці і потім натягуємо її таким чином, щоб вставити кінець пружини в іншу пружину.
                    • Потім встановлюємо обидві колодки в зборі на захисний щит гальма.

встановлюємо обидві колодки в зборі на захисний щит гальма.

  • Для цього пружину на тросі стискаємо круглогубцами або іншим інструментом, а кінець, що звільнився вставляємо в отвір на колодці.

пружину на тросі стискаємо круглогубцами або іншим інструментом, а кінець, що звільнився вставляємо в отвір на колодці.

  • Далі просто вставляємо кінці пружин в спеціально для цього пристосовані поглиблення на гальмівному циліндрі Деу Матіз.

    вставляємо кінці пружин в спеціально для цього пристосовані поглиблення на гальмівному циліндрі.

    • Потім з тильного боку колодок вставляємо в отвір солдатики і на них одягаємо з іншого боку пружини.

       з тильного боку колодок вставляємо в отвір солдатики і на них одягаємо з іншого боку пружини

      • Далі стискаємо ці пружинки, злегка провертаємо і відпускаємо.
      • Тепер одягаємо знову на місце нижню пружину.

        одягаємо знову на місце нижню пружину.

        • Після цього перевіряємо жорсткість установки і все, нові колодки успішно встановлені на своє місце.

          перевіряємо жорсткість установки

          • Потім протираємо вісь від старого мастила, оскільки в неї може бути багато бруду і піску. Можна витерти і підшипник ступиці.
          • Після цього в цих місцях знову наносимо нове мастило.
          • Якщо мастило ще хороше в підшипнику, то можна не витирати його, а просто ще додати трохи нового.
          • Тепер, знову ж притримуючи підшипник в барабані, одягаємо його на вісь колеса.

            притримуючи підшипник в барабані, одягаємо його на вісь колеса

            • Одягнувши барабан на своє місце, перевіряємо його обертання.
            • Якщо він обертається легко, то можна колодки трохи розвести, щоб вони були ближче до барабану.
            • Якщо ж барабан обертається туговато, то можна навпаки, звести трохи колодки.
            • Регулюємо натяг колодок за допомогою гайки в механізмі натягу.

              Регулюємо натяг колодок за допомогою гайки в механізмі натягу

              • Цю гайку провертаємо в ту чи іншу сторону, в залежності від того, що ви хочете зробити.
              • Крутити цю гайку трохи заважає дріт від пружини, але для цього ми і прочищали добре різьблення на штирі.
                • Тепер гайка крутитися легко і її можна прокручувати викруткою, ключем і чим завгодно.
                • Після того, як ми звели або розвели колодки, знову одягаємо барабан і перевіряємо його обертання.
                • Якщо колодки слабо розведені, то барабан буде мати навіть люфт, якщо його спробувати похитати трохи на колодках.
                • В результаті добиваємося того, щоб гальмівний барабан заднього колеса Деу Матіз одягався тяжкувато і не мав ніякого люфту.
                • Після цього закручуємо ступичну гайку.

                   закручуємо ступичну гайку.

                  • При цьому підтягуємо гайку ключем і постійно провертаємо барабан.
                    • Далі одягаємо колесо автомобіля і наживляємо пару гайок. Після цього пробуємо провертати колесо рукою.

                      пробуємо провертати колесо рукою.

                      • Колесо повинно провертатися вільно і не зупинятися відразу після того, як ви перестанете його крутити. 
                      • Якщо ж воно зупиняється швидко, то це може говорити про те, що ви трохи затиснули гайкою підшипник.
                      • Тому варто зняти назад колесо і ступичну гайку трохи відпустити.
                      • Якщо цього не зробити, то підшипник буде грітися і може дуже швидко згоріти.
                      • Домігшись оптимального обертання гальмівного барабана, шплінтуем ступичну гайку.

                         шплінтуем ступичную гайку

                        • Після цього закриваємо гайку кришкою, додавши туди трохи свіжого мастила.
                        • І потім одягаємо вже на місце колесо і остаточно його закріплюємо.
                        • Аналогічним чином міняємо гальмівні колодки на протилежній стороні.
                        • Після цього тільки можемо пробувати натискати на педаль гальма в салоні автомобіля.
                        • Ручне гальмо в цьому випадку автоматично підводиться тим же натяжним механізмом, яким ми регулювали натяг колодок.
                        • Тому перевіряємо і ручне гальмо відразу в салоні, піднявши його ричаг.
                        • При цьому він занадто високо не повинен підніматися, максимум на 4-5 клацань. У такому положенні перевіряємо обертання коліс.
                        • Вони не повинні крутитися. Це говорить про те, що ручне гальмо буде надійно утримувати автомобіль на ухилі.
                        • Тому наш ремонт на цьому вважається успішно завершеним.
                        • А нашу розповідь про самостійну заміну гальмівних колодок заднього колеса Деу Матіз також на цьому закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх гальмівних колодок Деу Матіз 2011 року"

Відгуки: 0




.