Силові агрегати, що встановлюються на сучасні автомобілі, у всякому разі переважна їх частина, влаштовані таким чином, що не можуть працювати без постійного охолодження.
З цією метою в будові автомобіля і придумана ціла система охолодження двигуна.
Крім сорочки мотора і радіатора охолодження в складі системи є помпа, водяний насос, як її ще називають, а також цілий ряд патрубків, трубок та інших пристроїв, і деталей.
Всі вони беруть участь в охолодженні силового агрегату під час його роботи.
В якості охолоджуючої речовини в системі охолодження двигуна використовують антифризи.
Це спеціально розроблені, незамерзаючі, в більшості своїй водні, розчини різних хімічних елементів.
Під час роботи двигуна його охолоджуюча рідина за допомогою насоса циркулює по всій системі.
А так, як частина елементів цієї системи виготовлені з металу, то рано чи пізно на їх внутрішніх стінках з'являються сліди корозії.
Крім того, в антифриз потрапляють частинки бруду і пилу.
В результаті з плином часу ця охолоджуюча рідина забруднюється і втрачає свої робочі характеристики.
У зв'язку з цим настає такий час, коли потрібно замінити таку рідину і залити нову.
Китайський позашляховик Chery Tiggo комплектується двигунами об'ємом від 1,6 л і до 2,4 л.
У кожному з них також є система охолодження, в якій використовується в якості охолоджуючої рідини антифриз.
Цілком зрозуміло, що періодично його також необхідно міняти. І не тільки міняти, але і іноді промивати всю систему охолодження.
Міняємо самостійно антифриз на Chery Tiggo 2,4
У нашій новій статті ми розповімо про те, яким чином поміняти самостійно антифриз на Чері Тіго 2,4
- Так сталося, що нам довелося замінити радіатор пічки на нашому автомобілі.
- У зв'язку з цим довелося поміняти охолоджуючу рідину.
- Крім того, нам самим захотілося злити антифриз червоного кольору, який був залитий в системі нашого авто.
- Після чого замінити його на новий, але вже зеленого кольору. Все було б нічого, якби не виникла одна проблема.
- Справа в тому, що ми не можемо відкрутити зливну пробку на двигуні. І причина тут полягає в наступному.
- Як відомо, з радіатора пічки в підкапотний простір виходять два патрубка
- А тут у нас встановлено обладнання ГБО і один з цих патрубків, якщо дивитися на автомобіль спереду, то виходить правий, з'єднується з термостатом через редуктор.
- Якби не було редуктора, то цей патрубок йшов би прямо на термостат і звідти на радіатор пічки.
- І проблема полягає в тому, що зливну пробку на блоці циліндрів відкрутити неможливо.
- Тому необхідно злити охолоджуючу рідину таким чином, щоб не відкручувати цю пробку.
- В результаті ми знайшли такий спосіб, яким і хочемо поділитися з вами.
- Отже, знімаємо кришку заливної горловини головного радіатора Чері Тіго.
- Крім того, відкручуємо і зливний кран або пробку внизу на самому радіаторі.
- Рідина, яка там є вся таким чином зіллється.
- Також відкриваємо і пробку розширювального бачка.
- З нього також виливається вся рідина, оскільки бачок просто можна зняти і вилити.
- Так, як ми встановлювали радіатор пічки новий, то рідини в ньому немає. Але, якби навіть і була, то її можна звідти видути.
- У зв'язку з тим, що повітряний фільтр нам буде заважати, тому ми змушені будемо його також зняти.
- Далі за цим фільтром, внизу є два шланга.
- Ці шланги підводять антифриз для обігріву дросельної заслонки.
- Так, ось один з цих шлангів, який розташований ближче до передньої панелі автомобіля, одягнений на трубку, що йде в блок циліндрів.
- Тому, якщо ми від'єднаємо цей шланг і опустимо просто вниз, то через цю трубку витече вся охолоджуюча його рідина.
- Чого, власне ми і добиваємося.
- Залишки рідини в блоці, для власного контролю, можна просто видути через патрубок пічки, від'єднавши його від радіатора.
- Але для цього потрібно від'єднати і другий шланг охолодження дроселя.
- В результаті вся рідина з системи у нас виявиться злитою.
- Тепер необхідно промити систему і залити новий антифриз в неї.
- Багатьом відомий такий факт, коли при заливанні охолоджуючої рідини через заливну горловину радіатора охолодження, в ній утворюються повітряні пробки.
- Явище, звичайно, не дуже приємне. Але, як виявилося від цього повітря можна позбутися.
- Для цього ми придумали наступну процедуру.
- Так, як у нас радіатор пічки новий, то промивати його сенсу немає.
- Тому, щоб вода або очищаючий розчин не потрапив в радіатор обігрівача, ми зі старого радіатора пічки відрізали невеликий шматок його трубки.
- Після цього, за допомогою цієї трубки з'єднали між собою обидва патрубка, що йдуть на радіатор пічки.
- Іншими словами, просто закільцювали систему, минаючи радіатор пічки. Але, це вже потім буде.
- А спочатку ми заливаємо в заливну горловину воду для промивання системи.
- Наливаємо воду до тих пір, поки зі шланга, що йде на підігрів дросельної заслонки ця вода не стане витікати.
- Як тільки вода в цьому шлангу з'явилася, можна його відразу одягати на штуцер, де він був встановлений, тобто, на дросельній заслонці.
- І після цього наливаємо воду далі.
- Звичайно, при цьому допомагаємо виганяти повітря з системи постійним стисканням товстого патрубка.
- Загалом, заливаємо воду ще скільки можна.
- Після цього можна взяти шланги, що йдуть до радіатора пічки і просто ротом втягнути в себе повітря, яке там на кінці їх зібралося.
- І тільки коли відчуєте воду, тоді ці шланги закільцьовуємо за допомогою вирізаного раніше шматка трубки.
- Заповнивши повністю систему водою, тепер можемо сміливо запускати двигун Чері Тіго і прогрівати його до тих пір, поки не включиться вентилятор.
- Потім відкриваємо зливний кран на радіаторі, знімаємо трубку з дросельної заслонки і зливаємо всю воду з системи.
- Шланги з радіатора пічки також роз'єднуємо. Далі заливаємо воду з промивним засобом.
- Також все робимо вже перевіреним методом.
- І знову наш радіатор пічки залишається осторонь, а ми можемо спокійно прогрівати і промивати всю систему.
- Коли промивну рідину всю злили з системи, тепер приходить черга заливати новий антифриз.
- Перед тим, як почати заливати цю рідину в систему, ми за допомогою воронки залили її прямо в радіатор пічки через трубки, на які одягаються шланги.
- Коли радіатор заповниться, рідина стане витікати через ці трубки, тому більше не заливаємо і трубки поки не одягаємо.
- Далі заливаємо антифриз, як і належить, через горловину радіатора охолодження.
- Перед цим не забудьте закрити внизу зливний краник або закрутити пробку.
- Заливаємо і дивимося на трубку від дросельної заслонки.
- З неї повинна почати витікати промивна рідина, залишки якої з системи видавить антифриз.
- І тільки коли з'явиться рідина зеленого кольору в цьому шлангу, а це колір нашого нового антифризу, тоді можна цей шланг одягати на місце і затягувати хомутом.
- Рідину в цей час продовжуємо заливати через горловину, допомагаючи при цьому стравлювати повітря за допомогою стискання товстого патрубка.
- Коли рідина вже повністю залита, то в кінці можемо одягати і патрубки радіатора пічки.
- Далі запускаємо двигун і прогріваємо. Можемо виїжджати і трохи поїздити.
- І потім через день-два варто перевірити рівень охолоджуючої рідини і долити відсутню до рівня.
- У нас в цілому в систему увійшло 7,5 літрів антифризу. Долити довелося в кінці буквально півлітра.
- На цьому нашу розповідь про самостійну заміну антифризу без зняття зливної пробки на блоці циліндрів Чері Тіго 2,4 закінчено.