Заміна антифризу Чері Тіго 2.4

Силові агрегати, що встановлюються на сучасні автомобілі, у всякому разі переважна їх частина, влаштовані таким чином, що не можуть працювати без постійного охолодження.

З цією метою в будові автомобіля і придумана ціла система охолодження двигуна.

Крім сорочки мотора і радіатора охолодження в складі системи є помпа, водяний насос, як її ще називають, а також цілий ряд патрубків, трубок та інших пристроїв, і деталей.

Всі вони беруть участь в охолодженні силового агрегату під час його роботи.

В якості охолоджуючої речовини в системі охолодження двигуна використовують антифризи.

Це спеціально розроблені, незамерзаючі, в більшості своїй водні, розчини різних хімічних елементів.

Під час роботи двигуна його охолоджуюча рідина за допомогою насоса циркулює по всій системі.

А так, як частина елементів цієї системи виготовлені з металу, то рано чи пізно на їх внутрішніх стінках з'являються сліди корозії.

Крім того, в антифриз потрапляють частинки бруду і пилу.

В результаті з плином часу ця охолоджуюча рідина забруднюється і втрачає свої робочі характеристики.

У зв'язку з цим настає такий час, коли потрібно замінити таку рідину і залити нову.

Китайський позашляховик Chery Tiggo комплектується двигунами об'ємом від 1,6 л і до 2,4 л.

У кожному з них також є система охолодження, в якій використовується в якості охолоджуючої рідини антифриз.

Цілком зрозуміло, що періодично його також необхідно міняти. І не тільки міняти, але і іноді промивати всю систему охолодження.

Міняємо самостійно антифриз на Chery Tiggo 2,4

У нашій новій статті ми розповімо про те, яким чином поміняти самостійно антифриз на Чері Тіго 2,4

 яким чином поміняти самостійно антифриз на Чері Тіго

  • Так сталося, що нам довелося замінити радіатор пічки на нашому автомобілі.
  • У зв'язку з цим довелося поміняти охолоджуючу рідину.
  • Крім того, нам самим захотілося злити антифриз червоного кольору, який був залитий в системі нашого авто.
  • Після чого замінити його на новий, але вже зеленого кольору. Все було б нічого, якби не виникла одна проблема.
  • Справа в тому, що ми не можемо відкрутити зливну пробку на двигуні. І причина тут полягає в наступному.
  • Як відомо, з радіатора пічки в підкапотний простір виходять два патрубка

 з радіатора пічки в підкапотний простір виходять два патрубка​

  • А тут у нас встановлено обладнання ГБО і один з цих патрубків, якщо дивитися на автомобіль спереду, то виходить правий, з'єднується з термостатом через редуктор.​

 правий патрубок з'єднується з термостатом через редуктор.​ ​

  • Якби не було редуктора, то цей патрубок йшов би прямо на термостат і звідти на радіатор пічки.

цей патрубок йшов би прямо на термостат і звідти на радіатор пічки.

  • І проблема полягає в тому, що зливну пробку на блоці циліндрів відкрутити неможливо.
  • Тому необхідно злити охолоджуючу рідину таким чином, щоб не відкручувати цю пробку.
  • В результаті ми знайшли такий спосіб, яким і хочемо поділитися з вами.
  • Отже, знімаємо кришку заливної горловини головного радіатора Чері Тіго.

знімаємо кришку заливної горловини головного радіатора

  • Крім того, відкручуємо і зливний кран або пробку внизу на самому радіаторі.
  • Рідина, яка там є вся таким чином зіллється.
  • Також відкриваємо і пробку розширювального бачка.​

 відкриваємо і пробку розширювального бачка.​

  • З нього також виливається вся рідина, оскільки бачок просто можна зняти і вилити.
  • Так, як ми встановлювали радіатор пічки новий, то рідини в ньому немає. Але, якби навіть і була, то її можна звідти видути.
  • У зв'язку з тим, що повітряний фільтр нам буде заважати, тому ми змушені будемо його також зняти.​

повітряний фільтр нам буде заважати, тому ми змушені будемо його також зняти

  • Далі за цим фільтром, внизу є два шланга.​

Далі за цим фільтром, внизу є два шланга.

  • Ці шланги підводять антифриз для обігріву дросельної заслонки.
  • Так, ось один з цих шлангів, який розташований ближче до передньої панелі автомобіля, одягнений на трубку, що йде в блок циліндрів.
  • Тому, якщо ми від'єднаємо цей шланг і опустимо просто вниз, то через цю трубку витече вся охолоджуюча його рідина.
  • Чого, власне ми і добиваємося.
  • Залишки рідини в блоці, для власного контролю, можна просто видути через патрубок пічки, від'єднавши його від радіатора.
  • Але для цього потрібно від'єднати і другий шланг охолодження дроселя.

потрібно від'єднати і другий шланг охолодження дроселя.

  • В результаті вся рідина з системи у нас виявиться злитою.
  • Тепер необхідно промити систему і залити новий антифриз в неї.
  • Багатьом відомий такий факт, коли при заливанні охолоджуючої рідини через заливну горловину радіатора охолодження, в ній утворюються повітряні пробки.
  • Явище, звичайно, не дуже приємне. Але, як виявилося від цього повітря можна позбутися.
  • Для цього ми придумали наступну процедуру.
  • Так, як у нас радіатор пічки новий, то промивати його сенсу немає.
  • Тому, щоб вода або очищаючий розчин не потрапив в радіатор обігрівача, ми зі старого радіатора пічки відрізали невеликий шматок його трубки.

 зі старого радіатора пічки відрізали невеликий шматок його трубки.

  • Після цього, за допомогою цієї трубки з'єднали між собою обидва патрубка, що йдуть на радіатор пічки.
  • Іншими словами, просто закільцювали систему, минаючи радіатор пічки. Але, це вже потім буде.
  • А спочатку ми заливаємо в заливну горловину воду для промивання системи.
  • Наливаємо воду до тих пір, поки зі шланга, що йде на підігрів дросельної заслонки ця вода не стане витікати.
  • Як тільки вода в цьому шлангу з'явилася, можна його відразу одягати на штуцер, де він був встановлений, тобто, на дросельній заслонці.
  • І після цього наливаємо воду далі.
  • Звичайно, при цьому допомагаємо виганяти повітря з системи постійним стисканням товстого патрубка.

допомагаємо виганяти повітря з системи постійним стисканням товстого патрубка

  • Загалом, заливаємо воду ще скільки можна.
  • Після цього можна взяти шланги, що йдуть до радіатора пічки і просто ротом втягнути в себе повітря, яке там на кінці їх зібралося.
  • І тільки коли відчуєте воду, тоді ці шланги закільцьовуємо за допомогою вирізаного раніше шматка трубки.
  • Заповнивши повністю систему водою, тепер можемо сміливо запускати двигун Чері Тіго і прогрівати його до тих пір, поки не включиться вентилятор.
  • Потім відкриваємо зливний кран на радіаторі, знімаємо трубку з дросельної заслонки і зливаємо всю воду з системи.
  • Шланги з радіатора пічки також роз'єднуємо. Далі заливаємо воду з промивним засобом.
  • Також все робимо вже перевіреним методом.
  • І знову наш радіатор пічки залишається осторонь, а ми можемо спокійно прогрівати і промивати всю систему.
  • Коли промивну рідину всю злили з системи, тепер приходить черга заливати новий антифриз.
  • Перед тим, як почати заливати цю рідину в систему, ми за допомогою воронки залили її прямо в радіатор пічки через трубки, на які одягаються шланги.

 за допомогою воронки залили антифриз прямо в радіатор пічки через трубки, на які одягаються шланги. ​

  • Коли радіатор заповниться, рідина стане витікати через ці трубки, тому більше не заливаємо і трубки поки не одягаємо.
  • Далі заливаємо антифриз, як і належить, через горловину радіатора охолодження.
  • Перед цим не забудьте закрити внизу зливний краник або закрутити пробку.
  • Заливаємо і дивимося на трубку від дросельної заслонки.
  • З неї повинна почати витікати промивна рідина, залишки якої з системи видавить антифриз.
  • І тільки коли з'явиться рідина зеленого кольору в цьому шлангу, а це колір нашого нового антифризу, тоді можна цей шланг одягати на місце і затягувати хомутом.
  • Рідину в цей час продовжуємо заливати через горловину, допомагаючи при цьому стравлювати повітря за допомогою стискання товстого патрубка.
  • Коли рідина вже повністю залита, то в кінці можемо одягати і патрубки радіатора пічки.
  • Далі запускаємо двигун і прогріваємо. Можемо виїжджати і трохи поїздити.
  • І потім через день-два варто перевірити рівень охолоджуючої рідини і долити відсутню до рівня.
  • У нас в цілому в систему увійшло 7,5 літрів антифризу. Долити довелося в кінці буквально півлітра.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну антифризу без зняття зливної пробки на блоці циліндрів Чері Тіго 2,4 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна антифризу Чері Тіго 2.4"

Відгуки: 1


Сергей

Спасиба помогли




Радіатор охолодження для ремонту Чері Тіго:

Помпа водяна насос для ремонту Чері Тіго:

Радіатор пічки для ремонту Чері Тіго:

Пробка для ремонту Чері Тіго:

Патрубки для ремонту Чері Тіго:

Термостат для ремонту Чері Тіго:

Блок циліндрів для ремонту Чері Тіго:

Кришка для ремонту Чері Тіго:

Радіатор для ремонту Чері Тіго:

Бачок для ремонту Чері Тіго:

.