• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері Елара (Вортекс Естіна)

Для з'єднання кузова автомобіля з дорожнім покриттям служить його підвіска.

Це ціла система, до складу якої входять різні вузли, механізми і деталі.

Існують різні види систем підресорювання або підвісок, як їх ще іноді називають.

Основним або в усякому разі одним з головних елементів цієї системи є ричаги. 

Головним призначенням цієї деталі є з'єднання рами кузова з поворотним кулаком колеса.

Ричаг утримує колесо в строго встановленому положенні, не допускаючи його відхилення при наїзді на будь-які нерівності дороги, а також при виконанні будь-якого маневрування.

Автомобіль китайських виробників Chery Elara (він же Vortex Estina і Chery Fora) обладнаний передньою багаторичажною незалежною підвіскою типу MacPherson з телескопічними амортизаторами гідравлічного типу і поперечними стабілізаторами.

У її складі також є два ричаги, які встановлюються поперечно по відношенню до кузова автомобіля.

Як один, так і інший поперечні ричаги виконані у вигляді латинської літери L.

У зв'язку з цим одним кінцем вони кріпляться до поворотного кулака колеса, а два інших кінця з'єднуються з рамою кузова.

При цьому з поворотним кулаком таке з'єднання здійснюється за допомогою шарової опори, а з рамою за допомогою сайлентблоків.

Сам ричаг є металевим і пустотілим.

У зв'язку з цим його термін експлуатації є досить тривалим, якщо тільки не отримає механічного пошкодження або не з'їсть корозія.

А ось його з'єднання, в даному випадку сайлентблоки, дуже часто виходять з ладу і вимагають заміни.

Експлуатація автомобіля з пошкодженими сайлентблоками дуже небезпечна, оскільки крім неприємних відчуттів під час їзди (стукіт і скрегіт) це впливає і на керованість машини. 

Міняємо своїми руками на передніх ричагах сайлентблоки Chery Elara (Vortex Estina) 

В черговій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити на передніх ричагах сайлентблоки на Чері Елара.

яким чином можна самому замінити на передніх ричагах сайлентблоки на Чері Елара. ​

  • Для початку виконання цього виду ремонту нам необхідно зняти захист двигуна або піддон.​

 необхідно зняти захист двигуна або піддон.​

знімаємо стійку стабілізатора.​

  • Тут варто уточнити, що гумки на цій стійці ми виготовляли самі раніше, саме тому вони досі в нормальному стані.​

гумки на цій стійці ми виготовляли самі раніше

  • Оригінальні тут просто довго не виходжують.
  • Одночасно з цією ми знімаємо відразу і другу стійку стабілізатора.​

 знімаємо відразу і другу стійку стабілізатора.​

  • Робимо це тому, що будемо знімати і другий ричаг також.
  • Далі повертаємося знову до першого ричага, де викручуємо і виймаємо болт кріплення шарової опори.

 викручуємо і виймаємо болт кріплення шарової опори.

  • Після цього викручуємо і виймаємо болт переднього сайлентблока цього ж ричага передньої підвіски Чері Елара.

 викручуємо і виймаємо болт переднього сайлентблока цього ж ричага

  • За ним також викручуємо і виймаємо болт заднього сайлентблока кріплення ричага до рами.

викручуємо і виймаємо болт заднього сайлентблока кріплення ричага до рами.

  • Тепер за допомогою монтування вириваємо ричаг спочатку з посадкового місця, де встановлений передній сайлентблок.

 вириваємо ричаг спочатку з посадкового місця, де встановлений передній сайлентблок.

  • Ну і потім таким же чином знімаємо його і з поворотного кулака, витягуючи при цьому шарову опору.

 знімаємо ричаг і з поворотного кулака, витягуючи при цьому шарову опору

  • А останнім вириваємо з заднього кріплення з сайлентблоком.
  • Потрібно відзначити, що при виконанні такого виду ремонту можна попередньо зняти колесо переднє. Але, можна цього і не робити.
  • Це вже кому, як зручніше. У нас в даному випадку праве колесо знято, коли ми знімаємо ричаг з цього боку.
  • А потім знімаємо колесо і ліве, коли переходимо працювати до другого ричага.
  • Просто так легше, оскільки при вириванні ричага зі свого місця в такому випадку поворотний кулак зі ступицею можна трохи відсунути в сторону.  
  • Знявши остаточно ричаг з автомашини, перевіряємо стан його шарової опори і сайлентблоків.

перевіряємо стан шарової опори і сайлентблоків ричага

  • Далі на протилежному боці також відкручуємо гайку на болті кріплення шарової опори ричага і після цього болт просто витягуємо.

відкручуємо гайку на болті кріплення шарової опори ричага і після цього болт просто витягуємо. ​

  • Тепер таким же чином відкручуємо обидва болта кріплення ричага з сайлентблоками.

відкручуємо обидва болта кріплення ричага з сайлентблоками

  • А потім, точно так, як і в першому випадку, зриваємо і цей ричаг зі свого місця на шаровій опорі.

зриваємо і цей ричаг зі свого місця на шаровій опорі

  • А також і на передньому кріпленні з сайлентблоком. І на завершення вириваємо ричаг з заднього кріплення.

на завершення вириваємо ричаг з заднього кріплення.

  • Також оглядаємо стан сайлентблоків і шарової опори.
  • Тут один з сайлентблоків опинився в такому стані, що ми його тут же просто вибили молотком в руках.

один з сайлентблоків опинився в такому стані, що ми його тут же просто вибили

  • Для випрессовки другого сайлентблока використовуємо прес.
  • Попередньо дивимося і запам'ятовуємо яким чином встановлений сайлентблок, щоб потім можна було встановити новий таким же чином.
  • Далі встановлюємо ричаг сайлентблоком на спеціальну підставку.
  • А зверху ставимо також спеціально підібрану по діаметру проставку і тепер просто тиснемо пресом.

ставимо також спеціально підібрану по діаметру проставку і тепер просто тиснемо пресом

  • Робимо це до тих пір, поки сайлентблок не вийде повністю з отвору ричага Чері Елара.
  • Далі, коли сайлентблок вже видавили повністю, приступаємо до установки нового.
  • З цією метою точно так же ставимо ричаг на підставку, у втулку його вставляємо новий сайлентблок, зверху ставимо проставку і здавлюємо побудовану піраміду пресом.

зверху ставимо проставку і здавлюємо побудовану піраміду пресом.

  • По завершенню перевіряємо правильність запресовування нового сайлентблока, звертаючи увагу на те, щоб він мав рівномірний виступ, як з одного, та І і з іншого боку втулки ричага.

перевіряємо правильність запресовування нового сайлентблока

  • Аналогічним чином міняємо і всі інші сайлентблоки на обох ричагах.
  • Завершивши міняти сайлентблоки, приступаємо до установки ричагів на свої місця в зворотньому порядку.
  • Спочатку встановлюємо болт заднього сайлентблока, а потім встановлюємо шарову опору і закручуємо її болт.
  • Потім заводимо ричаг в установлююче місце кріплення переднього шарніра і так само закручуємо там болт.

 заводимо ричаг в установлююче місце кріплення переднього шарніра і так само закручуємо там болт.

  • Далі одягаємо колеса, прикручуємо їх і після цього знімаємо автомобіль з домкрата.
  • Потім знову закріплюємо на своїх місцях стабілізаторні стійки.
  • При цьому затягуємо на них гайки точно на стільки ж, скільки було перед зняттям.
  • В даному випадку ми заміряли і у нас вийшла відстань від гайки і до кінця стійки рівно 12мм.

 ми заміряли і у нас вийшла відстань від гайки і до кінця стійки рівно 12мм.

  • А так, як зверху на стійці гайку закручувати незручно, тому ми перед установкою цю гайку одягаємо, потім, встановивши на своє місце стійку, від руки закручуємо на таку відстань, яку нам потрібно.
  • І вже після цього знизу закручуємо за допомогою ключа гайку до кінця.​

закручуємо за допомогою ключа гайку до кінця.​

  • Після остаточної установки стійки стабілізатора на своє посадочне місце, знову перевіряємо зверху відстань від кінця стійки до гайки.
  • І на завершення ремонту, якщо установка скрізь виконана правильно, ставимо на місце захист двигуна і закручуємо чотири його болта.
  • Після цього зворотнє збирання вважається повністю завершеним.
  • Тому і цю розповідь про те, як правильно на передніх ричагах замінити самому сайлентблоки на Чері Елара закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері Елара (Вортекс Естіна)"

Відгуки: 0




.