• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна корінних вкладишів Чері Елара, Тіго. Пропадає тиск масла в двигуні

Однією з основних деталей будь-якого двигуна внутрішнього згоряння є колінчастий вал або колінвал.

Саме з його допомогою зворотньо-поступальні рухи поршнів силового агрегату перетворюються в обертальний або в крутний момент.

Далі він передається маховику, який в свою чергу приводить в дію трансмісію.

У зв'язку з такою специфічною місією цей вал в процесі роботи мотора відчуває величезні навантаження різного характеру.

Крім того, на цю деталь двигуна впливають сили тертя, що виникають в результаті впливу на неї поршневих шатунів, а також обертання в корпусі агрегату.

Якраз тому всі деталі ДВС постійно перебувають у своєрідній масляній плівці.

Але, цього було б замало для довговічної роботи колінвала якби окремі місця його не захищали своєрідні підшипники ковзання.

А такими є в даному випадку вкладиші.

Це вироби, виготовлені у вигляді півкілець, що мають антифрикційне покриття.

Ті з них, які встановлюються на шийки вала під прилеглі шатуни іменуються шатунними.

А ті, які одягаються на колінвал в місцях його зіткнення безпосередньо з корпусом двигуна під час обертання називають корінними.

Між тими і іншими вкладишами, а також тілом колінвала весь час присутня масляна плівка.

Її постійна присутність забезпечується створюваним тиском масла в двигуні.

Такий тип пристрою призводить до того, що вкладиші першими приймають всі навантаження, спрямовані на колінвал.

Саме тому вони раніше всіх виходять з ладу в результаті тертя.

Як наслідок цього їх товщина зменшується, колінвал починає бовтатися в корпусі двигуна.

А одним з перших ознак такого стану вкладишів є падіння тиску масла в двигуні.

Тому і потрібно негайне проведення ремонту, спрямоване на заміну вкладишів, що зносилися.

До того ж колінвал є найдорожчою деталлю будь-якого силового агрегату.

Міняємо самостійно корінні вкладиші колінвала на Chery Elara A21

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином самостійно виконати заміну корінних вкладишів Чері Елара, Фора або Тігго.

каким образом самостоятельно выполнить замену коренных вкладышей Чери Элара

  • Як вже говорилося, заміна вкладишів зазвичай проводиться, коли вже підійшов до кінця термін їх експлуатації, при падінні тиску масла в двигуні або при випаданні півкілець колінвала.

 замена вкладышей обычно производится при падении давления в двигателе

  • У будь-якому з цих випадків на початку необхідно відкрутити пробку в піддоні мотора і злити з нього масло.

необходимо открутить пробку в поддоне мотора и слить с него масло

снимаем уже сам масляный поддон, открутив по периметру все его болты

  • Після цього від'єднуємо всмоктуючий патрубок або маслозабірник разом з його сіткою.

отсоединяем всасывающий патрубок или маслозаборник вместе с его сеткой

  • Для цього потрібно відкрутити три болта його кріплення
  • Потім знімаємо захисний кожух.

снимаем защитный кожух.

  • Тепер нам буде потрібно вивісити весь двигун, щоб він не впав вниз. Та й зняти хоча б один бугель без цього не вийде.
  • З цією метою зазвичай використовують спеціальну траверсу.
  • Однак якщо такої немає, то можна використовувати інші підручні засоби.
  • Ми ж в даному випадку вгорі використовували лом з арматури, який поклали поперек моторного відсіку.
  • До нього підчепили двигун через саморобну скобу.

 подцепили двигатель через самодельную скобу.

  • Знизу колінвал двигуна підперли за допомогою старого домкрата.

Снизу коленвал двигателя подпёрли с помощью старого домкрата

  • А з боку ГРМ прикрутили звичайну подушку двигуна, щоб наш агрегат стояв жорстко. 
  • Після цього відкручуємо корпус повітряного фільтра і знімаємо його.

 откручиваем корпус воздушного фильтра и снимаем его

  • Далі відкручуємо КПП від двигуна (це три болта).
  • А також відкручуємо подушку, щоб можна було опустити трохи коробку перемикання передач.

 также откручиваем подушку

снимаем и кронштейн, удерживающий троса.

  • Далі нам буде потрібно зняти плиту з корінних підшипників, яка знімається повністю.
  • Для цього нам необхідно відкрутити болти на плиті.

необходимо открутить болты на плите

 снять масляный насос

  • Потім від кронштейна необхідно відкрутити три болта, що утримують ГУР.

 от кронштейна необходимо открутить три болта, удерживающих ГУР

  • Знявши маслонасос, користуючись моментом, перевіряємо стан його прокладки.

проверяем состояние его прокладки

  • Також, щоб не заважав, нам необхідно від'єднати кріплення масляного щупа і крім цього послабити передню подушку двигуна.
  • А для цього треба було відкрутити два болта ззаду і один спереду, що утримують поперечну опору мотора.

открутить два болта сзади и один спереди, удерживающих поперечную опору мотора

  • По-іншому ми просто не зможемо підібратися до цієї подушки. 
  • Потім беремо монтировку і з її допомогою відсуваємо коробку від двигуна, прагнучи їх трохи роз'єднати.

 берём монтировку и с её помощью отодвигаем коробку от двигателя

  • Крім того, ми зрушуємо КПП з її направляючих в сторону. В іншому випадку ми не зможе зняти кришку. 
  • Після цього, ми нарешті дісталися до колінвала двигуна. 
  • Оглянувши уважно цей вал, бачимо, що шийки його знаходяться в ідеальному стані.

шейки его находятся в идеальном состоянии

  • Тому нам належить замінити тільки вкладиші.

 нам предстоит заменить только вкладыши.

  • При цьому ми вирішили замінити корінні вкладиші і заодно шатунні. 
  • Виписані нами корінні вкладиші виявилися стандартними, про що свідчить напис на них.

вкладиші виявилися стандартними, про що свідчить напис на них.

  • До речі, точно такі ж стандартні у нас були встановлені і до цього.

стандартные у нас были установлены и до этого

  • Тому протираємо ретельно постелі вкладишів на плиті, перевіряємо, щоб в них не було ніяких пилинок і після цього встановлюємо вкладиші.

 протираем тщательно постели вкладышей на плите

  • Їх просто ставимо на свої місця і злегка вдавлюємо до характерного клацання.
  • Тепер, для того, щоб зняти старі корінні вкладиші на колінвалі, сточуємо один саморіз і впираємо його в масляний отвір колінвала.

стачиваем один саморез и упираем его в масляное отверстие коленвала.

  • А сам колінвал потихеньку провертаємо, але при цьому дивимося, щоб він не уперся в клапана двигуна і не погнув їх.
  • Торець півкільця в результаті упреться в цей саморіз і випаде.
  • Нові вкладиші вставляємо на шийку в масляний канал і знову потихеньку провертаємо колінвал Чері Елара в зворотню сторону вже до тих пір, поки вкладиш не увійде повністю.

Новые вкладыши вставляем на шейку в масляный канал

  • При цьому сам колінвал в цей час притримуємо руками і злегка піднімаємо або вдавлюємо з одночасним провертанням.
  • Далі укладені на плиті вкладиші поливаємо і змащуємо рясно маслом.

 уложенные на плите вкладыши поливаем и смазываем обильно маслом

  • Перед установкою плити і піддону необхідно скрізь зчистити залишки герметика, оскільки потім в процесі роботи його шматки будуть відриватися і падати в піддон.
  • Мало того, вони будуть потрапляти і в масляний фільтр, передчасно забруднюючи його.
  • Затягувати болти на кришках вкладишів варто за певною встановленою схемою

Затягивать болты на крышках вкладышей стоит по определённой установленной схеме

  • І на цьому заміна корінних вкладишів вважається успішно виконаною без зняття при цьому самого колінчастого вала силового агрегату.
  • Тому нашу розповідь про самостійну заміну корінних вкладишів на Чері Елара, Вортекс Естіна або Чері Тігго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна корінних вкладишів Чері Елара, Тіго. Пропадає тиск масла в двигуні"

Відгуки: 0




.