Дзижчить стартер Деу Ланос

Як відомо, робота двигуна внутрішнього згоряння заснована на обертанні його валів.

 

Починаючи обертання, вони приводять в дію всі інші механізми, вузли і пристрої.

Одним з цих валів є колінчастий. Саме з його обертання починає свою роботу і весь кривошипно-шатунний механізм.

А слідом за ним включається в роботу ГРМ, роспредвали і інші пристрої.

Залишається в результаті справа за малим-розкрутити цей колінвал.

Для вирішення цього завдання в будові автомобіля передбачено спеціальний пристрій.

Цим пристроєм є стартер, який розкручує колінвал до такої кількості обертів, цілком достатньої для того, щоб силовий агрегат почав самостійно працювати.

Іншими словами, цей пристрій забезпечує успішний старт роботи кожного двигуна, звідки у нього і відповідна назва.

Стартер отримує живлення від акумуляторної батареї машини і лише після запуску двигуна включається в роботу генератор, що виробляє живлення для всіх пристроїв і бортових приладів.

В цей час втягує реле розриває ланцюг живлення стартера і той вимикається.

Далі двигун працює в автономному режимі для підтримки якої тепер потрібно тільки паливо.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що стартер є основним пристроєм автомобіля, що забезпечує запуск його мотора.

Тому так важливо постійно підтримувати його в робочому стані.

Виконуємо самостійно ремонт стартера Daewoo Lanos

У цій статті ми хочемо розповісти про один випадок і його самостійне усунення зі стартером Деу Ланос.

 хотим рассказать об одном случае и его самостоятельном устранении со стартером Дэу Ланос.

  • У нашому автомобілі почав дзижчати стартер під час запуску двигуна.
  • При цьому виникала така ситуація тільки взимку і тільки при запуску на холодному моторі.​

 начал жужжать стартер во время запуска двигателя

  • Просто, коли ми запускали холодний двигун в зимовий час, стартер успішно його заводив, але після запуску ще буквально 2-3сек. чомусь продовжував дзижчати.
  • У зв'язку з цим ми вирішили зняти цей пристрій і розібратися в чому ж причина такої його поведінки.
  • На нашу думку, причиною такого дивацтва може бути змащений вал бендикса або втягуючого реле, що категорично робити не можна.
  • Тепер взимку це масло втрачає свою в'язкість, стає більш густим і в результаті втягуєче уповільнює своє пересування по такому валу.
  • Але, підтвердити це припущення ми зможемо тільки після того, як знімемо і розберемо сам стартер.
  • А розташований він в цьому автомобілі в досить незручному місці, а точніше під впускним колектором.

расположен стартер под впускным коллектором

  • Тому дістатися туди досить проблематично.
  • У зв'язку з цим в керівництві по ремонту рекомендується знімати стартер на цій машині знизу.
  • Але, для цього необхідно знімати захист двигуна і др., тому ми вирішили, що краще спробувати зняти його все ж зверху.
  • Тим більше, що кріпиться цей пристрій всього двома болтами.
  • Однак, положення ускладнюється тим, що він розташований за самим двигуном, якщо стояти спереду авто, в той час, як у багатьох інших моделях стартер кріпиться спереду.
  • Крім того, до болтів кріплення стартера також прикручені клеми його живлення.
  • Тому тут потрібно спочатку зняти ці клеми, потім викрутити повністю болти, покласти стартер на захист двигуна і потім витягнути його звідти.
  • Отже, беремо накидний ключ на 13, намагаємося засунути руку під колектор, знаходимо один болт кріплення стартера і потихеньку відкручуємо його.

находим один болт крепления стартера и потихоньку откручиваем его.

  • Але, як виявилося, стартер тут кріпиться не болтами, як це зазвичай буває, а шпильками.
  • Така шпилька вставляється в вухо стартера, закручується за допомогою гайки, яка є на ній, в корпус двигуна.​

шпилька вставляется в ухо стартера, закручивается с помощью гайки в корпус двигателя

  • Під цією гайкою є ще шайба
  • А ось зверху над цією гайкою на шпильку одягається клема і потім фіксується ще однією гайкою з гравером для пружності.
  • Ось таке насправді, дещо дивне, тут кріплення стартера. 
  • Але, як би там не було, нам вдалося відкрутити одну клему і викрутити одну шпильку.

удалось открутить одну клемму и выкрутить одну шпильку

  • Тому, відкладаємо все це кріплення в сторону і беремося відкручувати інше.
  • А ось інший болт або шпильку ми вирішили викручувати вже знизу.​

другой болт или шпильку мы решили выкручивать уже снизу

  • Справа в тому, що тут є невелике віконце, яке дозволяє нам підібратися до цієї шпильки, не знімаючи при цьому захист двигуна.

есть небольшое окошко, которое позволяет нам подобраться к этой шпильке

  • А сам стартер ми остаточно вирішили покласти на захист і потім витягнути знизу.
  • Просто подумалося, що зверху там є проводка, патрубки та ін., тому легко можна щось порвати або пошкодити.
  • В результаті зняли ми все-таки стартер Деу Ланос.

сняли мы всё-таки стартер

  • Перше, що кинулося в очі це те, що сам бендікс повністю в маслі.
  • Мало того, на зубах його шестерні чітко видно задирки або надщербини.

на зубьях его шестерни отчётливо видны заусеницы

  • Цілком можливо, що такий стан шестерні не давав втягуючому своєчасно виходити із зачеплення з маховиком двигуна.
  • Ось тому і виникало дзижчання. 
  • Тепер починаємо розбиратися, в чому ж тут причина. Для початку необхідно зняти передню кришку стартера. 
  • А для цього доведеться викрутити три болта з головками під шестигранник.

выкрутить три болта с головками под шестигранник

  • У підсумку розібрали ми стартер, діставшись до самого редуктора.

разобрали мы стартер, добравшись до самого редуктора

  • Для цього треба було збити за допомогою викрутки дві заклепки, щоб розколоти корпус стартера.​

потребовалось сбить с помощью отвёртки две заклёпки

  • Ці заклепки пустотілі, тому легко можна збити кінець навіть викруткою. А після цього вже без проблем можна розколоти корпус.
  • Крім того, потрібно збити також і дві направляючі, які є поруч з заклепками.​

нужно сбить также и две направляющие, которые есть рядом с заклёпками

  • Вони також збиваються без особливих проблем. 
  • Що стосується самого редуктора, то при обертанні його вала чути характерний скрегіт, що свідчить про відсутність або недостатню кількість мастила на його сонячних шестернях.​

при вращении его вала слышен характерный скрежет

  • Цілком можливо, що це і є те дзижчання, яке ми чуємо при роботі стартера.
  • Тому наше завдання наштовхати в отвір редуктора літолу і прокрутити потім за вал, щоб мастило добре розподілилася.

наша задача натолкать в отверстие редуктора литола

  • Конечно, идеальным вариантом было бы вскрыть корпус редуктора и там всё почистить и вымыть.
  • Но, корпус его пластмассовый и неразборной. Можно легко сломать его, а затем внутрь будет попадать пыль и грязь.
  • Зубья шестерни бендикса слегка подправили надфилем.
  • И после этого всё промыли, вытерли и собрали стартер Дэу Ланос в обратном порядке.
  • Звичайно, ідеальним варіантом було б розкрити корпус редуктора і там все почистити і вимити.
  • Але, корпус його пластмасовий і нерозбірний. Можна легко зламати його, а потім всередину буде потрапляти пил і бруд.
  • Зуби шестерні бендікса злегка підправили надфілем. 
  • І після цього все промили, витерли і зібрали стартер Деу Ланос в зворотньому порядку.

собрали стартер Дэу Ланос в обратном порядке

  • Тепер, якщо подивитися, то добре видно, що бендікс чистий і ніякого масла ніде немає.

 бендикс чистый и никакого масла нигде нет

  • Якщо на втягуючому реле буде хоч трохи мастила, то в зимовий час обов'язково варто чекати проблем в роботі пристрою.
  • Замість збитих раніше заклепок при складанні корпусу стартера ми встановили тоненькі болтики з гайками, скрутивши ними обидві частини корпусу.
  • Крім того, потрібно відзначити, що тут же була встановлена гумова прокладка під кришкою.
  • Але, вона виявилася настільки сухою, що навряд чи від неї був би тут який-небудь толк або користь.
  • Тому ми просто викинули цю прокладку, а місце її установки промазали герметиком.

выбросили эту прокладку, а место её установки промазали герметиком

  • У нас завжди під рукою герметик однієї і тієї ж фірми.​

У нас всегда под рукой герметик одной и той же фирмы.

  • Ми давно ним користуємося і знаємо, що він цілком надійний.
  • Після цього встановлюємо зібраний стартер назад на автомобіль.
  • Потім починаємо перевірку нашої роботи, запустивши двигун.
  • Перевіривши кілька разів поспіль запустивши, заглушивши і знову запустивши силовий агрегат, ми переконалися, що стартер працює нормально і ніякого дзижчання більше не чути.
  • Тому це говорить про те, що вся проблема крилася саме в нестачі мастила у втягуючому реле.
  • А якщо бути точним, то на його сонячних шестернях.
  • Все це ми змогли дізнатися, розібравши своїми руками стартер і провівши дефектовку практично всіх його деталей.
  • А розповідь нашу про самостійний ремонт стартера Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Дзижчить стартер Деу Ланос"

Відгуки: 0




ГРМ для ремонту Деу Ланос:

Распредвал для ремонту Деу Ланос:

Колінвал для ремонту Деу Ланос:

Стартер для ремонту Деу Ланос:

Генератор для ремонту Деу Ланос:

Реле для ремонту Деу Ланос:

Вал для ремонту Деу Ланос:

Колектор для ремонту Деу Ланос:

Захист двигуна для ремонту Деу Ланос:

Клема для ремонту Деу Ланос:

.