• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт водійського сидіння Чері Тіго, ремонт мікроліфта

Сьогодні в світі існує величезна кількість різних моделей і модифікацій легкових автомобілів.

Це і невеликі, практично мініатюрні екземпляри, і середні звичайні седани або хетчбеки, так і великі позашляховики, паркетники, джипи та ін.

Точно так і водії таких авто розрізняються по зросту, вазі, довжині ніг і іншим параметрам.

У зв'язку з цим кожен з них вимагає сидіння, яке б забезпечувало максимально комфортне перебування в салоні і не менш комфортне і зручне керування транспортним засобом.

Опція регулювання водійського сидіння цікавить майбутнього власника не менше, ніж всі інші.

Тому виробники сьогодні пропонують можливість регулювання спинки по куту нахилу, підголівника по висоті, положення самого сидіння або подушки в поздовжній площині і багато іншого.

Всі ці можливості завжди радують водія, особливо якщо його антропометричні розміри дещо відрізняються від середніх.

У кросовері Chery Tiggo, виробництва китайських автомобілебудівників, водійське сидіння також має опції регулювання.

Особливістю всіх цих функцій є те, що регулювання кожної з них необхідно виконувати тільки при нерухомому авто, оскільки в русі це може викликати втрату контролю над керуванням.

Для регулювання сидінь сьогодні використовують різного роду механізми або цілі системи, органи управління якими також розміщуються в різних місцях.

Кожен з механізмів складається з ряду спеціальних деталей, які в процесі експлуатації можуть деформуватися або виходити з ладу з інших причин.

Тому для створення комфортного управління необхідна їх своєчасна заміна.

У наявному каталозі запчастин для Чері Тіго багатьох спеціалізованих магазинів також завжди можна знайти необхідні для заміни деталі і механізми.

Ремонтуємо самостійно сидіння водія Chery Tiggo

У цій статті ми хочемо розповісти про один спосіб самостійного ремонту водійського сидіння і зокрема його мікроліфта на Чері Тіго.

мы хотим рассказать об одном способе самостоятельного ремонта водительского сиденья и в частности его микролифта на Чери Тиго.

  • Помимо того, что на отечественном рынке можно приобрести практически все детали к механизмам регулировки сидений автотранспортных средств, бывают иногда случаи, в которых приходится использовать собственную смекалку и находчивость, чтобы отремонтировать вышедшее со строя устройство.  
  • В водительском сиденье нашего автомобиля имеется механизм регулировки подушки по высоте.
  • Это устройство ещё называют микролифтом (по аналогии работы лифта вверх-вниз).
  • Орган управления этого механизма выполнен в виде зубчатого колеса с пластмассовой накладкой и располагается сбоку подушки сиденья.
  • Крім того, що на вітчизняному ринку можна придбати практично всі деталі до механізмів регулювання сидінь автотранспортних засобів, бувають іноді випадки, в яких доводиться використовувати власну кмітливість і винахідливість, щоб відремонтувати пристрій, що вийшов з ладу. 
  • У водійському сидінні нашого автомобіля є механізм регулювання подушки по висоті. 
  • Цей пристрій ще називають мікроліфтом (за аналогією роботи ліфта вгору-вниз).
  • Орган управління цього механізму виконаний у вигляді зубчастого колеса з пластмасовою накладкою і розташовується збоку подушки сидіння.

Орган управления этого механизма выполнен в виде зубчатого колеса с пластмассовой накладкой

  • Так ось, у нас сталася така ситуація, коли одну сторону подушки водійського сидіння цей ліфт піднімав, а друга залишалася на місці.
  • В результаті різниця по висоті становила приблизно 5 сантиметрів.
  • Природньо така ситуація створювала великі незручності і вимагала негайного втручання.
  • Одні стверджували, що це стало можливим через те, що вийшла з ладу шестерня або ж зірочка механізму.

одни утверждали, что вышла со строя шестерня или же звёздочка механизма

  • Але, в нас вона виявилася абсолютно справною, а причину ми знайшли зовсім в іншому.
  • Знімаючи сидіння зі свого місця, на підлозі автомобіля нами був виявлений шматок штифта зі стопорним кільцем.​

на полу автомобиля нами был обнаружен кусок штифта со стопорным кольцом

  • Коли перевернули сидіння догори ногами, то розібралися, що з правого боку ліфта сидіння є тяга трапеції, що з'єднує її з шатуном приводу, який приварений до трубки.​

 с правой стороны лифта сиденья имеется тяга трапеции, соединяющая её с шатуном привода

  • І якщо придивитися, то добре видно, що знайдений нами фрагмент або штифт стояв саме в цьому місці і з'єднував тягу з шатуном приводу.​

найденный нами фрагмент или штифт стоял именно в этом месте

  • Далі ми з'ясували деяку розбіжність отворів. 
  • Виявляється, вхідний отвір на тязі тут дорівнює 8 мм, а ось такий же отвір в шатуні має 6 мм.

входное отверстие на тяге здесь равняется 8мм, а вот такое же отверстие в шатуне имеет 6мм

  • Мало того, штифт, який ми знайшли, був вставлений з боку тяги в отвір, а зі зворотнього боку каркаса прихоплений зварюванням.
  • В результаті коли він обірвався, там зі зворотнього боку залишилася крапля зварювання.
  • Вона трохи перекриває отвір. Виправити все це можна було б дрилем, вставивши в обидва отвори свердло.
  • Але, в нашому випадку дриль застосувати не вийде, оскільки не пускає остов сидіння.
  • У зв'язку з цим ми вирішили піти іншим шляхом.
  • Розібравши трохи саме сидіння і його обшивку, ми дісталися до цього місця з'єднання зі зворотнього боку.
  • І тепер плануємо зі зворотнього боку в рамі або остові сидіння просвердлити отвір прямо навпроти розташування згаданої краплі зварювання.​

планируем с обратной стороны в раме или остове сиденья просверлить отверстие

  • Спочатку просвердлимо невеликого діаметру отвір, а потім розсверлимо його до потрібних розмірів, щоб можна було усунути нашу несправність з цього боку.
  • В результаті у нас вийшов технологічний отвір овальної форми.

у нас получилось технологическое отверстие овальной формы.

  • Справа в тому, що спочатку ми свердлом на 12 потрапили прямо в краплю прихватки зварюванням, а потім вже свердлом на 14 розсвердлили отвір таким чином, щоб він розташовувався прямо навпроти аналогічного отвору на шатуні механізму ліфта водійського сидіння Чері Тіго.
  • Далі ми вирішили шарошкою обробити знайдену краплю прихватки від зварювання і з цього боку вставити болт в обидва отвори.
  • А зсередини вже накрутити на цей болт гайку і з її допомогою зафіксувати це з'єднання.
  • Однак, згодом ми вирішили відмовитися від свого плану і зі старого зламаного свердла на 10 виточили невеликий штифтик з уступами.

со старого сломанного сверла на 10 выточили небольшой штифтик

  • Основним аргументом, який змусив нас відмовитися від свого плану і виточити штифт зі свердла, стало усвідомлення того, що болт може рано чи пізно перетертися в цьому місці.
  • Сталь же з якої виготовлено свердло значно краща, ніж той метал, що застосовується для виготовлення болтів.
  • Тепер цей штифт ми вставимо зсередини точно так, як і був вставлений раніше.
  • А маючи після всього технологічний отвір, отримаємо можливість зі зворотнього боку прихопити цей штифт за допомогою напівавтоматичного зварювального апарату.
  • При цьому ніякого стопорного кільця ми одягати на наш штифт не будемо, так як вважаємо його тут зайвим.
  • Просто після такої установки розібрати згодом це з'єднання все одно ніяким чином не вийде.
  • Для цього доведеться хіба що розбирати повністю весь каркас сидіння.
  • Залишається тільки дивуватися і здогадуватися, чому конструктори з Піднебесної не передбачили самі тут технологічний отвір схожий на той, що зробили ми.
  • В результаті вставили ми виготовлений штифт і прихопили його зварюванням зі зворотнього боку.

вставили мы изготовленный штифт и прихватили его сваркой с обратной стороны

  • Тепер саме з'єднання вийшло навіть ще краще і надійніше, ніж було до цього.​

соединение вышло даже ещё лучше и надёжнее, чем было

  • Старе з'єднання прослужило нам більше десяти років, тому нове, будемо сподіватися, прослужить ще не менше.
  • Після цього перевіряємо роботу всього мікроліфта і бачимо, що все працює бездоганно.

 проверяем работу всего микролифта и видим, что всё работает безупречно

  • Тому є підстава припускати, що ми зі своїм завданням впоралися на відмінно.
  • Сподіваємося, що комусь наш досвід надалі може стати в нагоді.
  • На цьому і розповідь наша про самостійний ремонт мікроліфта водійського сидіння Чері Тіго закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт водійського сидіння Чері Тіго, ремонт мікроліфта"

Відгуки: 0




.