Заміна сайлентблока рульової тяги Деу Ланос

Автомобіль Деу Ланос, що став в Україні народним, як і більшість сучасних легкових машин, є моделлю з встановленим рульовим приводом на передніх колесах.

А тому сам привід і механізм рульового управління її набуває додаткового значення.

Від справності елементів приводу залежить безпечне і комфортне керування транспортним засобом під час пересування.

У його складі не останнє місце займають і рульові тяги.

Це спеціальні пристосування, за допомогою яких передається зусилля від рульового механізму авто до його поворотних ричагів.

А через ричаги зусилля передається безпосередньо на ступиці коліс і тим самим здійснюється їх поворот в потрібному напрямку.

Один кінець цієї тяги закінчується рульовим наконечником, а другий кінець – це кільце, всередині якого запресований сайлентблок.

Це невеликий за розміром шарнір, про існування якого дуже часто власники авто забувають чи просто не підозрюють про його існування.

Незважаючи на це, сайлентблоки рульових тяг дуже часто голосно «нагадують» про себе після виходу з ладу.

У тих випадках, коли сайлентблок приходить в непридатність і вимагає заміни, в районі установки рульової тяги під час руху чути виразний характерний стукіт, що посилюється при поворотах рульового колеса.

Мало того, під час руху автомобіля зі швидкістю близько 100 км/год починається мимовільне бовтання керма в різні боки і машина починає погано тримати дорогу.

Тому, якщо своєчасно не замінити прогумовані шарніри рульових тяг, то можна в підсумку потрапити в дуже неприємну історію.

Міняємо самостійно сайлентблоки рульових тяг Daewoo Lanos

В черговій нашій статті мова піде про те, яким чином можна самому в своєму гаражі за допомогою спеціального пристосування замінити сайлентблоки рульових тяг Деу Ланос.

каким образом можно самому в своём гараже с помощью специального приспособления заменить сайлентблоки рулевых тяг Дэу Ланос.

  • Отже, в нашому автомобілі почало бовтатися кріплення рульових тяг, що однозначно свідчить про вихід з ладу їх сайлентблоків.

начало болтаться крепление рулевых тяг, что однозначно свидетельствует о выходе со строя их сайлентблоков.

  • Саме тому виникла така необхідність, не чекаючи настання неприємностей, замінити ці сайлентблоки.
  • А для того, щоб це зробити, необхідно в першу чергу зняти стопорну пластинку.​

необходимо в первую очередь снять стопорную пластинку

  • Вона тут передбачена для того, щоб запобігти мимовільному розкручуванню болтів, що утримують рульові тяги.

Она здесь предусмотрена для того, чтобы предотвратить самопроизвольное раскручивание болтов,

  • При цьому, встановлена ця пластина вигнутими зубцями назовні.
  • Зазвичай, скрізь про це говорять, болти на цих тягах слід відкручувати накидним ключем.
  • Але, ми взяли головку на 15 і за допомогою невеликого воротка зірвали зазначені болти.

 взяли головку на 15 и с помощью небольшого воротка сорвали указанные болты

  • Правда, в якості посилення і подовження ричага нам довелося взяти ще й невелику трубку, яку одягли на вороток.

 пришлось взять ещё и небольшую трубку, которую одели на вороток

  • Зірвавши таким способом болти, ми не стали поки їх відкручувати, а перемістилися до рульового наконечника однієї з тяг.
  • Для зручності роботи нам буде потрібно перед цим зняти колесо.
  • Потім, вже накидним ключем на 19 зриваємо гайку наконечника рульової тяги.

накидным ключом на 19 срываем болт наконечника рулевой тяги

  • Для тих, кому цікаво, можемо сказати конкретну довжину воротка і трубки, які ми використовували для того, щоб зірвати болти кріплення рульових тяг.​

можем сказать конкретную длину воротка и трубки, которые мы использовали

  • Після того, як зірвали гайку на рульовому наконечнику, відкручуємо її і повертаємося знову до другого кінця тяги.
  • Тут викручуємо також зірваний вже болт і витягуємо його.
  • Але, при цьому потрібно відзначити, що болт досить довгий і витягувати його необхідно обережно.
  • Справа в тому, що з внутрішньої сторони на цьому болоті є шайба і потрібно дивитися, щоб її не втратити.​

 с внутренней стороны на этом болте есть шайба

  • Сам болт досить довгий, тому наберіться терпіння при відкручуванні його.​

Сам болт достаточно длинный

  • Щоб нічого не переплутати, знімаємо спочатку тільки одну тягу, викрутивши при цьому один тільки болт.​

 снимаем сначала только одну тягу, выкрутив при этом один только болт

  • Другу тягу поки не чіпаємо.
  • Замінимо сайлентблок на цій тязі, встановимо її на місце і тільки потім знімемо другу рульову тягу Деу Ланос.
  • Для того, щоб повністю зняти відкручену тягу потрібно вибити рульовий наконечник, який, як правило, сильно закисає.
  • Тому тут буде потрібно знімач спеціальний або, як мінімум, наставка, бажано мідна, і молоток.
  • Отже, зняли ми в результаті одну рульову тягу, в якій, як і передбачалося, гумка шарніра зовсім розшарувалася.

 как и предполагалось, резинка шарнира совсем расслоилась

  • Однозначно такий прогумований шарнір необхідно замінити.
  • Тому, для того, щоб випресувати і запресувати сайлентблок з рульової тяги, ми знайшли болт, приблизно однаковий по довжині з тим, яким вона була прикручена.​

 нашли болт, примерно одинаковый по длине с тем, каким она была прикручена.

  • Крім того, виготовили спеціальну пристосу з різьбленням всередині.​

изготовили специальную приспособу с резьбой внутри

  • Також, крім цього взяли ще й головку на 32.
  • Після цього протягуємо наш болт в отвір сайлентблока на тязі, попередньо одягнувши на нього товсту шайбу.
  • Далі, зі зворотнього боку одягаємо головку на 32 і закручуємо зверху нашу пристосу.
  • В результаті отримуємо відповідну піраміду.​

В результате получаем соответствующую пирамиду

  • Тепер починаємо поступово закручувати пристосування, видавлюючи тим самим старий сайлентблок з рульової тяги.
  • При цьому, варто зауважити, що таким ось способом ми досить легко видавили гумку, що прийшла вже в непридатність.

выдавили пришедшую уже в негодность резинку

  • Навіть не довелося в цьому випадку використовувати додаткові підсилювачі.
  • Тепер беремо новий сайлентблок і можемо порівняти його з тільки що випресованим.​

берём новый сайлентблок и можем сравнить его

  • Різниця між цими двома виробами, звичайно, разюча і видно неозброєним оком.​

Разница между этими двумя изделиями, конечно, разительная

  • Запресовувати новий будемо за допомогою того ж пристосування.
  • Але, перед запресовуванням посадочне місце на тязі варто змастити мильним розчином або будь-яким рідким засобом для миття посуду чи волосся.

перед запрессовкой посадочное место на тяге стоить смазать мыльным раствором

  • Робиться це для того, щоб новий сайлентблок легше входив у втулку рульової тяги.
  • Отже, склали ми знову конструкцію з новим сайлентблоком.​

сложили мы снова конструкцию с новым сайлентблоком

  • Для цього, правда, довелося на болт одягнути більш тонку шайбу, а замість головки на 32 одягли головку на 24.
  • Це все тому, що новий шарнір дещо товщий від старого і нам банально не вистачало довжини болта.
  • Ну і далі підтискаємо наше пристосування, потихеньку запресовуючи новий сайлентблок в рульову тягу Деу Ланос.

поджимаем наше приспособление, потихонечку запрессовывая новый сайлентблок

  • Таким способом нам вдалося докрутити до половини.
  • А далі сайлентблок став упиратися в головку, внутрішній діаметр якої дещо менше.
  • Тому нам довелося розібрати нашу конструкцію і встановити знову головку на 32.​

пришлось разобрать нашу конструкцию и установить снова головку на 32

  • А вже після цього стали закручувати далі.
  • Але, так як рукою підтискати вже стало важко, то довелося взяти головку з воротком і підтискати вже сам болт.​

пришлось взять головку с воротком и поджимать уже сам болт

  • В результаті ми все ж запресували новий сайлентблок у втулку рульової тяги.

запрессовали новый сайлентблок во втулку рулевой тяги

  • Після цього ставимо цю тягу на своє місце і затягуємо гарненько болт її кріплення.
  • Також вставляємо і закручуємо з іншого боку рульовий наконечник.
  • Потім відкручуємо болт другої тяги, точно так знімаємо її і за допомогою того ж пристосування запресовуємо в її втулку новий сайлентблок.
  • Таким ось способом ми і виконали заміну наших шарнірів, що продірявилися.
  • На цьому і розповідь нашу про самостійну заміну сайлентблоків рульових тяг Деу Ланос закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблока рульової тяги Деу Ланос"

Відгуки: 0




Тяга для ремонту Деу Ланос:

Ричаг підвіски для ремонту Деу Ланос:

Ступиця для ремонту Деу Ланос:

Сайлентблок для ремонту Деу Ланос:

Кріплення для ремонту Деу Ланос:

Болти для ремонту Деу Ланос:

Трубка для ремонту Деу Ланос:

Гайка для ремонту Деу Ланос:

Шайба для ремонту Деу Ланос:

Наконечник рульовий для ремонту Деу Ланос:

.