• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна ГРМ Шевроле Авео 1.5 міняємо ремінь, ролики, помпу. Мітки ГРМ

Як правило, головним елементом ГРМ переважної більшості автомобільних двигунів вважається распредвал.

Однак, його обертання повністю залежить від ремінної передачі (в деяких моторах ланцюгової), яким він пов'язаний з колінвалом.

Саме цей вал приводить в дію розподільний вал двигуна об'ємом 1,5 літра Шевроле Авео і весь його механізм ГРМ.

Звідси випливає, що ремінь газорозподільного механізму є не менш важливим його елементом, ніж распредвал.

Основним призначенням ременя ГРМ є забезпечення синхронного обертання колінвала силового агрегату з його распредвалом або распредвалами.

А це в свою чергу дає можливість забезпечити синхронне і циклічне відкривання і закривання клапанів, виключаючи при цьому їх зіткнення з поршнями агрегату.

Мало того, в сучасних автомобілях цей ремінь крім шківів названих валів приводить в дію і ряд інших пристроїв і механізмів (помпа водяна насос і ін.).

На сьогоднішній день немає єдиної думки фахівців щодо періодичності заміни ременя ГРМ.

Проте кожен виробник автотранспортного засобу дає свої рекомендації з цього питання.

Однак, необхідність заміни може визначити і сам власник машини, виходячи з характеру роботи двигуна і самого зовнішнього вигляду ременя.

Останній встановлюється зовні агрегату, огинаючи при цьому чималу кількість різних роликів і шківів.

Від попадання пилу, бруду і сторонніх предметів ремінь і всі деталі ГРМ закриті спеціальним захисним кожухом.

Заміна ременя ГРМ, як правило, здійснюється досвідченими механіками.

Вся справа в тому, що при заміні ременя зазвичай виконується заміна і роликів. Ще краще в цьому випадку замінити і помпу.

Це дасть можливість визначати точну дату наступної заміни всіх цих деталей.

Сама по собі заміна ременя ГРМ є обов'язковою і, найголовніше, повинна виконуватися своєчасно.

В іншому випадку цей ремінь може обірватися під час руху або просто роботи двигуна, що, як правило, призводить до сумних наслідків.

Така процедура заміни не є занадто складною, тому при необхідності і наявності певних знань може виконуватися і самостійно.

Головне в цьому випадку знати послідовність виконання всіх операцій і основні нюанси.

Міняємо своїми руками ремінь ГРМ, ролики і помпу двигуна 1,5 л Chevrolet Aveo

У цій статті ми розповімо про те, як правильно самостійно замінити ремінь ГРМ, а заодно і інші ролики з помпою на Шевроле Авео 1,5.

как правильно самостоятельно заменить ремень ГРМ, а заодно и остальные ролики с помпой на Шевроле Авео 1,5.

  • ​Перш за все, для того, щоб отримати простір і доступ до самого механізму ГРМ, необхідно зняти повністю повітряний фільтр.

 снять полностью воздушный фильтр.

откручиваем три болта на крышке кожуха ремня ГРМ

Вынимаем из зацепления шланг сверху на крышке

  • І далі по периметру кришки відстібаємо три засувки і знімаємо верхню частину кришки кожуха ременя ГРМ.​

 отстёгиваем три защёлки и снимаем верхнюю часть крышки кожуха ремня ГРМ

  • За зовнішнім виглядом при огляді ремінь механізму виглядає ще нормально.
  • Навіть запустили двигун, щоб подивитися на нього в процесі роботи.
  • Ось тільки по прапорцях або зубчикам натяжного ролика видно, що він вже практично повністю ослаблений.​

по флажкам или зубчикам натяжного ролика видно, что он уже практически полностью ослаблен

  • Це добре можна побачити на прикладі нового ролика.
  • Для заміни ми придбали новий ремінь ГРМ в комплект до якого поставляються натяжний і паразитний ролики.

приобрели новый ремень ГРМ в комплект к которому поставляются натяжной и паразитный ролики

  • Це все продукція німецької компанії Continental.​

Это всё продукция германской компании Continental.

  • Так ось, якщо придивитися добре до натяжного ролика, то на його корпусі можна побачити два зубчики або прапорця.

если присмотреться хорошо к натяжному ролику, то на его корпусе можно увидеть два зубчика

  • Відстань між ними становить приблизно 1,5 сантиметра.
  • При нормальному натягу ременя ці зубчики повинні повністю поєднатися під впливом пружини.​

При нормальном натяжении ремня эти зубчики должны полностью совместиться

  • У міру ослаблення ременя зубці ці поступово розходяться в різні боки до тих пір, поки пружина перестане утримувати один з них під впливом ременя.
  • Тобто, надмірно розтягнувшись, ремінь ГРМ перестає впливати на пружину і ролик в результаті більше не виконує свою функцію натягувача.
  • У нашому ж випадку до такого крайнього положення залишилося вже приблизно 0,5 см.
  • Ясно, що ремінь ГРМ вже прийшов час замінити, щоб не дочекатися неприємностей.
  • Як і належить, разом з ременем замінимо ролики, а також і помпу Шевроле Авео.
  • Далі ми знімаємо нижню частину кришки ременя ГРМ і бачимо, що мітки на колінвалі збіглися ідеально.

метки на коленвале совпали идеально.

  • Вгорі на шківах распредвалів з мітками також повний порядок.

Вверху на шкивах распредвалов с метками также полный порядок

 откручиваем сливную пробку внизу на радиаторе охлаждения и сливам с него антифриз

  • Потрібно також відзначити, що деякі фахівці стверджують, що мітки на шківах распредвалів повинні збігатися не посередині, як в нашому випадку, а навпаки – по краях.

 специалисты утверждают, что метки на шкивах распредвалов должны совпадать не посредине

  • Так ось, якщо ви зробите ще один повний оберт колінвала, то ці мітки виявляться по боках.
  • Тобто, колінвал можна провертати до тих пір, поки мітки не співпадуть в тому місці, де вам необхідно.
  • Далі нам буде потрібно відкрутити шківи распредвалів для того, щоб можна було замінити помпу.
  • Можна, звичайно, не робити цього, як чинять окремі майстри.
  • Для того, щоб зняти і замінити водяний насос, вони відкручують болти кріплення задньої кришки кожуха ременя ГРМ, не знімаючи при цьому шківи з распредвалів.
  • Потім в місці розташування помпи відгинають цю кришку на стільки, щоб можна було відкрутити і зняти помпу.
  • Далі встановлюють на місце нову, відпускають кришку і прикручують її назад.
  • Однак ми вирішили так не чинити, щоб не зламати цю кришку і будемо знімати все ж шківи.
  • Тому, для цього встановили ричаг перемикання передач на КПП в положення п'ятої передачі і потім розклинили ступицю колеса від провертання.

расклинили ступицу колеса от проворачивания.

  • І після цього зриваємо болти кріплення шківів распредвалів, закрутивши їх потім назад майже до упору.

срываем болты крепления шкивов распредвалов

  • Робимо це ще до того, як зняли ремінь.
  • Тепер беремо ріжковий ключ на 41 і з його допомогою послаблюємо ремінь, відпустивши трохи гайку на помпі чи просто саму помпу.

ослабляем ремень, отпустив немного гайку на помпе

  • При перевірці виявилося, що на натяжному ролику люфту практично немає.​

 на натяжном ролике люфта практически нет

  • Тому, в принципі, він ще міг би і походити.Чого не можна сказати про паразитнийй ролик.
  • На цьому ролику навіть чути, що є солідний люфт.

 даже слышно, что есть солидный люфт.

  • Та й крутиться паразитний ролик з великим шумом.

 крутиться паразитный ролик с большим шумом

  • Тому все одно знімаємо і міняємо, що один, що другий ролик ГРМ Шевроле Авео.
  • Треба сказати, що ми не будемо розказувати про весь порядок заміни докладно, а зупинимось лише на основних моментах цього процесу. 
  • В результаті всі ролики ми замінили, встановили нову помпу і поставили на місце потім шківи.

все ролики мы заменили, установили новую помпу и поставили на место затем шкивы

  • Правда, поки що нічого грунтовно не затягували, оскільки поки немає ременя.
  • Мітки на шківах распредвалів трохи при цьому не зійшлися, але це не страшно, так як потім вже з ременем ми все це вирівняємо.

Метки на шкивах распредвалов немного при этом не сошлись

  • Та й болти ще не затягнуті, тому з їх допомогою також можна ще трохи вирівняти положення шківів.
  • А шків колінвала ми навмисно встановили таким чином, щоб мітка не сходилася на один зуб.

шкив коленвала мы намеренно установили таким образом

  • Тобто, потрібно було дотягнути ще на один зуб. Але, зробили ми це спеціально, щоб було легше одягати ремінь ГРМ.
  • Потім, коли ми ремінь одягнемо, зробимо один оберт колінвала і все встане на свої місця.
  • І натяг ременя при цьому буде нормальним.
  • Отже, одягли ми ремінь, натягнули, провернули колінвал і мітки на його шківі зійшлися, як ми і говорили.

одели мы ремень, натянули, провернули коленвал и метки на его шкиве сошлись

  • Збіглися мітки і на шківах распредвалів, правда для цього треба було зробити кілька обертів колінвала.

Совпали метки и на шкивах распредвалов

  • Далі знову ключем на 41 підтягуємо гайку на помпі, регулюючи натяг ременя ГРМ таким чином, щоб на натяжному ролику зійшлися обидва зубчики, про які говорилося раніше.​

подтягиваем гайку на помпе, регулируя натяжение ремня ГРМ таким образом, чтобы на натяжном ролике сошлись оба зубчика

  • А після цього можна грунтовно затягувати помпу.
  • Система ця, м'яко кажучи, недосконала, так як помпа встановлена через прокладку.
  • І якщо ми не маємо наміру її знімати, то регулюючи таким ось чином натяг ременя, можна легко зірвати цю прокладку і навіть пошкодити.
  • В результаті ми домоглися того, що зубчики на корпусі натяжного ролика встали один навпроти іншого.

добились того, что зубчики на корпусе натяжного ролика встали один напротив другого

  • Після цього робимо кілька обертів колінвалом і перевіряємо всі мітки.
  • При цьому, під час прокручування вала мітки можуть трохи скакати, що називається, в одну або іншу сторону.
  • Але це не страшно, вони в результаті все одно повинні збігтися.
  • Домігшись в результаті повного збігу міток, тепер грунтовно затягуємо шківи распредвалів.
  • Для цього головку вставляємо в отвір на шківі і одягаємо на болт, що є під ним, а другим ключем в цей час затягуємо болт на шківі.

головку вставляем в отверстие на шкиве и одеваем на болт, что есть под ним, а вторым ключом в это время затягиваем болт на шкиве.

  • Таким ось нехитрим чином ми фіксуємо шків вала Шевроле Авео, щоб він не провертався разом з болтом його кріплення.
  • На другому шківі одягнути цю головку на болт не вдалося, тому ми вставили шестигранник і одягли його на інший болт.​вставили шестигранник и одели его на другой болт
  • Просто головка виявилася товстуватою і в отвір на шківі не увійшла.
  • Затягнули гарненько і шків колінвала, зробивши також упор за допомогою ключа.

Затянули хорошенько и шкив коленвала, сделав также упор с помощью ключа

  • Тому без помічника ми таким чином відкрутили його і точно так і затягнули назад.
  • Після цього закрутили зливну пробку в радіаторі, залили в систему антифриз і запустили двигун.
  • Все працює начебто нормально, ось тільки прапорець на натяжному ролику чомусь деренчить.

флажок на натяжном ролике почему-то дребезжит

  • На старому ремені цього не було, тому думаємо, що новий ремінь приробиться і це деренчання також припиниться.
  • Проїхавши після цього близько 200 кілометрів, ми все ж не полінувалися, заїхали знову в гараж, зняли передню кришку кожуха ременя ГРМ, піддомкратили колесо і за нього провернули на один оберт колінвал.
  • Після цього перевірили положення натяжного ролика і побачили, що зубчики його стоять строго один навпроти іншого. Як того і потрібно.
  • Але, майте на увазі, що перевіряти положення натягувача необхідно тільки на холодному двигуні.
  • Оскільки при нагріванні метал розширюється і на гарячому двигуні у вас буде невірний натяг ременя.
  • Потрібно відзначити, що при регулюванні натягу ременя, ми встановили натягувач, як і належить, після чого помпу затягнули, тільки не до кінця.
  • Після цього стали провертати колінвал і підпружинений зубчик на натяжному ролику почав йти то вліво, показуючи, що ремінь не дотягнутий, то вправо, кажучи, що ремінь ми вже перетягнули.
  • Виконавши кілька обертів колінвала, зупинилися в положенні, коли зубчик пішов вліво, сигналізуючи, що ремінь недотягнутий.
  • Потім перестали провертати колінвал, підрегулювали за допомогою помпи зубчики до їх збігу і потім грунтовно затягнули помпу.
  • В результаті все вийшло у нас нормально.
  • Також хочеться відзначити, що при натягу ременя роликом не надто намагайтеся підігнати зубчик навпроти зубчика його.

при натяжении ремня роликом не слишком старайтесь подогнать зубчик напротив зубчика

  • Справа в тому, що натяжний ролик виконує роль преднатягувача і заспокоювача на Шевроле Авео.
  • При цьому робочий хід підпружиненого зубчика його становить в цілому 3 см.
  • А натяг ролика або його діапазон становить всього 0, 5см, тобто в шість разів менше.
  • Так що, якщо зуби будуть злегка не збігатися один з одним, то нічого в цьому страшного не буде.
  • Ну і на закінчення хочеться ще раз зупиниться на помпі.
  • Як видно, на нашій старій помпі прокладка була вже практично врівень з корпусом, тобто стертою грунтовно.

на нашей старой помпе прокладка была уже практически заподлицо с корпусом

  • Тому, якби не міняли помпу, а стали за допомогою старої регулювати натяг ременя, то після всього ця помпа просто потекла б.
  • І в підсумку нам би все одно довелося її знімати. А тому, щоб не ризикувати ми вирішили просто її замінити на нову.
  • Ну, а що стосується знятого ременя ГРМ, то він виявився практично ще у відмінному стані.

что касается снятого ремня ГРМ, то он оказался практически ещё в отличном состоянии

  • Ще тисяч 20 кілометрів цей ремінь і інші елементи механізму змогли б проходити, звичайно.
  • Але це свого роду ризик, оскільки в будь-який час могло б щось статися, ремінь ГРМ порвався б і отримали величезні неприємності.
  • Тому, щоб не чекати цих плачевних наслідків, ми все ж вирішили замінити ремінь, як того вимагає мануал цього авто.
  • А це 60 тис. кілометрів пробігу або чотири роки експлуатації автомобіля.
  • Зате після цього ми можемо бути впевнені, що наш механізм ГРМ тепер, як мінімум 60 тис.кілометрів прослужить справно.
  • На цьому нашу розповідь про заміну ременя ГРМ, помпи і роликів своїми руками на двигуні об'ємом 1,5 л Шевроле Авео закінчено. 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ГРМ Шевроле Авео 1.5 міняємо ремінь, ролики, помпу. Мітки ГРМ"

Відгуки: 0




.