Якщо масло просто залити в заливну горловину двигуна автомобіля, то воно стече все в піддон картера і там буде весь час зберігатися, як при непрацюючому агрегаті, так і після його запуску.
Але, ми ж знаємо, що ніякий силовий агрегат не може тривалий час працювати без змащення його деталей, що труться та обертаються.
Тому потрібно підняти масло з піддону картера і розпорошити його по всіх частинах і деталях.
Якраз для вирішення цих питань і призначений масляний насос, що встановлюється на бензиновому двигуні вельми популярного автомобіля Шевроле Лачетті.
Подібно до того, як кров в живому організмі надходить в кожну його точку, незалежно від її віддаленості від серця, точно так і масло в двигуні внутрішнього згоряння має надходити до всіх його деталей і вузлів.
Тому масляний насос переганяє масло з картера по всьому корпусу мотора.
Мало того, він створює певний тиск масла всередині агрегату, полегшуючи тим самим доступ його до всіх частин.
В результаті цього масло розпорошується всередині корпусу двигуна, створюючи своєрідний масляний туман, що осідає на всі деталі і потрапляє в усі зазори і отвори.
Виходячи з цього можна однозначно припустити, що наявність масляного насоса і його працездатність «життєво» необхідні для роботи будь-якого ДВС.
Звичайно, про падіння рівня тиску масла в двигуні вам завжди повідомить відповідна лампочка-індикатор, яка загоряється на панелі приладів автомашини.
Однак, не зайвим буде і самому періодично заміряти тиск масла за допомогою спеціальних вимірювальних приладів.
Це потрібно для того, щоб своєчасно виявити порушення в роботі насоса і провести його ремонт або навіть повну заміну.
За великим рахунком замінити масляну помпу двигуна Chevrolet Lacetti в стані кожен власник.
Хоча найчастіше виконання такої операції вони довіряють якщо не фахівцям автосервісів, то людям, які мають певний досвід і знання в цій галузі.
Ми ж пропонуємо виконати це все ж самостійно.
Міняємо своїми руками масляний насос двигуна Chevrolet Lacetti
У представленій статті мова піде про те, яким чином можна самостійно замінити насос масляний на Шевроле Лачетті.
- Отже, перш за все, для заміни ми придбали новий масляний насос.
- Це виріб корейського виробництва.
- А далі відкручуємо потрібне колесо і знімаємо захисні кожухи від пилу і бруду.
- Зверху під капотом нам буде потрібно зняти повітряний фільтр, а також ремінь ГРМ.
- Крім того, знімаємо також і привідні ремені. Знявши повітряний фільтр, потім нам буде потрібно послабити ремінь ГРМ.
- Якщо цього не зробити, то ми просто не зможемо зняти цей ремінь зі шківів.
- А щоб це зробити, накидний ключ на 15 одягаємо на натяжний ролик і провертаємо трохи.
- Однак, перш ніж ми знімемо старий масляний насос, вирішили спочатку виміряти тиск масла, який видавав цей насос.
- Для цього взяли механічний компресометр.
- За допомогою спеціальної насадки підключаємо його до двигуна через отвір датчика тиску масла і запускаємо двигун.
- Поки силовий агрегат досить не прогрівся, на холостих обертах його манометр показує тиск рівний 2 Бар.
.
- Після цього на підвищених обертах і досить прогрітому двигуні тиск став утримуватися на позначці 4 Бар.
- При цьому, як би ми не збільшували оберти, стрілка манометра залишалася на тій же позначці.
- Це може говорити про некоректну роботу редукційного клапана.
- А коли знову перейшли на холості оберти, то тиск вже впав нижче 2 Бар.
- Після цього ми замінили манометр на інший і в результаті він показав тиск масла 0,5 Бар.
- Це все на холостих обертах.
- Тому ми ще раз прийшли до висновку, що необхідно замінити масляний насос на Шевроле Лачетті.
- В результаті зняли ми шестерні распредвалів і ремінь ГРМ.
- Послабили помпу, зняли чохол, пильник, злили при цьому антифриз з системи охолодження.
- Залишився внизу тепер сам масляний насос.
- Але, для того, щоб його зняти необхідно відкрутити піддон масляний.
- А, щоб зняти масляний піддон, нам буде потрібно відкрутити приймальну трубу.
- В результаті зняли ми все-таки масляний насос, розібрали його і бачимо, що шестерні його досить сильно вже зношені.
- Добре видно також вироблення на корпусі самого насоса і його кришкі.
- А це говорить про те, що зазори між шестернями і між шестернями і корпусом помітно збільшилися, через що і впав тиск масла.
- Тому встановлюємо новий масляний насос, який ми придбали, і виконуємо збірку всього обладнання в зворотньому порядку.
- Після цього запустили двигун, і знову заміряли тиск масла.
- На холостих обертах манометр показує близько 1 кг/см.
- На холостих обертах манометр показує близько 1 кг / см
- Це на вже прогрітому двигуні. А на холодному спочатку, на тих же самих холостих обертах тиск вже становив 4кг / см.
- Вважаємо такі показники нормальними, тому наша заміна виявилася необхідною і своєчасною.
- А тому і нашу розповідь про заміну власними руками насоса масляного Шевроле Лачетті на цьому закінчено.