Заміна масляного насоса Шевроле Лачетті

Якщо масло просто залити в заливну горловину двигуна автомобіля, то воно стече все в піддон картера і там буде весь час зберігатися, як при непрацюючому агрегаті, так і після його запуску.

Але, ми ж знаємо, що ніякий силовий агрегат не може тривалий час працювати без змащення його деталей, що труться та обертаються. 

Тому потрібно підняти масло з піддону картера і розпорошити його по всіх частинах і деталях.

Якраз для вирішення цих питань і призначений масляний насос, що встановлюється на бензиновому двигуні вельми популярного автомобіля Шевроле Лачетті.

Подібно до того, як кров в живому організмі надходить в кожну його точку, незалежно від її віддаленості від серця, точно так і масло в двигуні внутрішнього згоряння має надходити до всіх його деталей і вузлів.

Тому масляний насос переганяє масло з картера по всьому корпусу мотора.

Мало того, він створює певний тиск масла всередині агрегату, полегшуючи тим самим доступ його до всіх частин.

В результаті цього масло розпорошується всередині корпусу двигуна, створюючи своєрідний масляний туман, що осідає на всі деталі і потрапляє в усі зазори і отвори.

Виходячи з цього можна однозначно припустити, що наявність масляного насоса і його працездатність «життєво» необхідні для роботи будь-якого ДВС.

Звичайно, про падіння рівня тиску масла в двигуні вам завжди повідомить відповідна лампочка-індикатор, яка загоряється на панелі приладів автомашини.

Однак, не зайвим буде і самому періодично заміряти тиск масла за допомогою спеціальних вимірювальних приладів.

Це потрібно для того, щоб своєчасно виявити порушення в роботі насоса і провести його ремонт або навіть повну заміну.

За великим рахунком замінити масляну помпу двигуна Chevrolet Lacetti в стані кожен власник.

Хоча найчастіше виконання такої операції вони довіряють якщо не фахівцям автосервісів, то людям, які мають певний досвід і знання в цій галузі.

Ми ж пропонуємо виконати це все ж самостійно.

Міняємо своїми руками масляний насос двигуна Chevrolet Lacetti

У представленій статті мова піде про те, яким чином можна самостійно замінити насос масляний на Шевроле Лачетті.

каким образом можно самостоятельно заменить насос масляный на Шевроле Лачетти.

  • Отже, перш за все, для заміни ми придбали новий масляний насос.​

для замены мы приобрели новый масляный насос

  • Це виріб корейського виробництва.​

Это изделие корейского производства.

  • А далі відкручуємо потрібне колесо і знімаємо захисні кожухи від пилу і бруду.​

откручиваем нужное колесо и снимаем защитные кожухи

  • Зверху під капотом нам буде потрібно зняти повітряний фільтр, а також ремінь ГРМ.​

капотом нам потребуется снять воздушный фильтр, а также ремень ГРМ

  • Крім того, знімаємо також і привідні ремені. Знявши повітряний фільтр, потім нам буде потрібно послабити ремінь ГРМ.
  • Якщо цього не зробити, то ми просто не зможемо зняти цей ремінь зі шківів.
  • А щоб це зробити, накидний ключ на 15 одягаємо на натяжний ролик і провертаємо трохи.

накидной ключ на 15 одеваем на натяжной ролик и проворачиваем чуть-чуть

  • Однак, перш ніж ми знімемо старий масляний насос, вирішили спочатку виміряти тиск масла, який видавав цей насос.
  • Для цього взяли механічний компресометр.

взяли механический компрессометр

  • За допомогою спеціальної насадки підключаємо його до двигуна через отвір датчика тиску масла і запускаємо двигун.​

подключаем его к двигателю через отверстие датчика давления масла и запускаем двигатель

  • Поки силовий агрегат досить не прогрівся, на холостих обертах його манометр показує тиск рівний 2 Бар.

на холостых оборотах его манометр показывает давление ровное 2 Бар.

  • Після цього на підвищених обертах і досить прогрітому двигуні тиск став утримуватися на позначці 4 Бар.

на повышенных оборотах и достаточно прогретом двигателе давление стало удерживаться на отметке 4 Бар

  • При цьому, як би ми не збільшували оберти, стрілка манометра залишалася на тій же позначці.
  • Це може говорити про некоректну роботу редукційного клапана.
  • А коли знову перейшли на холості оберти, то тиск вже впав нижче 2 Бар.

 когда снова перешли на холостые обороты, то давление уже упало ниже 2 Бар

  • Після цього ми замінили манометр на інший і в результаті він показав тиск масла 0,5 Бар.​

заменили манометр на другой и в результате он показал давление масла 0,5Бар

  • Це все на холостих обертах.
  • Тому ми ще раз прийшли до висновку, що необхідно замінити масляний насос на Шевроле Лачетті.
  • В результаті зняли ми шестерні распредвалів і ремінь ГРМ.

сняли мы шестерни распредвалов и ремень ГРМ

  • Послабили помпу, зняли чохол, пильник, злили при цьому антифриз з системи охолодження.
  • Залишився внизу тепер сам масляний насос.

Остался внизу теперь сам масляный насос.

  • Але, для того, щоб його зняти необхідно відкрутити піддон масляний.
  • А, щоб зняти масляний піддон, нам буде потрібно відкрутити приймальну трубу.

 чтобы снять масляный поддон, нам потребуется открутить приёмную трубу

  • В результаті зняли ми все-таки масляний насос, розібрали його і бачимо, що шестерні його досить сильно вже зношені.​

 шестерни насоса довольно сильно уже изношены

  • Добре видно також вироблення на корпусі самого насоса і його кришкі.

Хорошо видны также выработки на корпусе самого насоса и его крышке

  • А це говорить про те, що зазори між шестернями і між шестернями і корпусом помітно збільшилися, через що і впав тиск масла.
  • Тому встановлюємо новий масляний насос, який ми придбали, і виконуємо збірку всього обладнання в зворотньому порядку.​

Тому встановлюємо новий масляний насос і виконуємо збірку всього обладнання в зворотньому порядку

  • Після цього запустили двигун, і знову заміряли тиск масла.
  • На холостих обертах манометр показує близько 1 кг/см.​

На холостых оборотах манометр показывает около 1 кг/см

  • На холостих обертах манометр показує близько 1 кг / см
  • Це на вже прогрітому двигуні. А на холодному спочатку, на тих же самих холостих обертах тиск вже становив 4кг / см.
  • Вважаємо такі показники нормальними, тому наша заміна виявилася необхідною і своєчасною.
  • А тому і нашу розповідь про заміну власними руками насоса масляного Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масляного насоса Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




Поддон картера для ремонту Шевроле Лачетті:

Насос масляний для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

Панель приладів для ремонту Шевроле Лачетті:

Капот для ремонту Шевроле Лачетті:

Фільтр для ремонту Шевроле Лачетті:

Ремінь ГРМ для ремонту Шевроле Лачетті:

Шків для ремонту Шевроле Лачетті:

Ролик для ремонту Шевроле Лачетті:

Датчики для ремонту Шевроле Лачетті:

.