Всі ми знаємо, що автомобільний двигун внутрішнього згоряння є в достатній мірі шкідливим пристроєм для навколишнього середовища.
Пов'язано це з тим, що продукти згоряння палива в ньому просто викидаються в атмосферу.
Тому, для того, щоб максимально зменшити шкідливі викиди працюючого силового агрегату в будові автомобіля, в даному випадку мова піде про седані Шевроле Епіка, передбачена спеціальна система.
Її повна назва звучить, як система рециркуляції вихлопних або відпрацьованих газів, в скороченому вигляді її позначають, як ЕГР або EGR.
Встановлюється вона на автотранспортних засобах з практично будь-якими видами двигунів.
По суті вся система - це один клапан EGR, який встановлюється за дросельною заслонкою агрегату і з'єднує в певних моментах цей простір впускного колектора з випускним.
На холостих обертах ця система не функціонує.
Зроблена така система для того, щоб в моментах, коли надходить в камери згоряння паливна суміш стає занадто збідненою, а відпрацьовані гази в процесі згоряння такого палива стають особливо токсичними, максимально зменшити в їх складі викид оксиду азоту.
Це найбільш шкідлива і токсична складова вихлопних газів мотора.
Сьогодні тривають дискусії серед автолюбителів з приводу того, чи впливає робота клапана ЕГР на роботу всього силового агрегату, чи необхідний він насправді в будові авто і чи варто його глушити чи ні.
Однак, чистота навколишнього середовища повинна бути все ж на першому місці.
А в разі некоректної роботи клапана системи ЕГР його просто замінюють.
Сама процедура заміни не представляє особливої складності, тому впоратися з цим може практично будь-який власник автотранспортного засобу.
А раз так, то й звертатися з цим питанням немає особливої необхідності в спеціалізовані автосервісні майстерні.
Міняємо самостійно клапан ЕГР і прибираємо помилку Р0404 на Chevrolet Epica 2,5
В черговій нашій статті ми розповімо про те, яким чином самостійно замінити клапан EGR і усунути помилку Р0404 на автомобілі Шевроле Епіка.
- Отже, наш автомобіль пройшов вже 185 тис.кілометрів і клапан ЕГР в ньому повністю перестав працювати.
- Це могло статися через його зависання або банального засмічення брудом.
- Крім того, через хвилину-дві роботи двигуна після його запуску на панелі приладів висвічується помилка.
- Тому нам належить підключити комп'ютер до блоку управління авто, розшифрувати помилку, що з'явилася і скинути її.
- Далі замінимо клапан ЕГР, запустимо після цього двигун і знову перевіримо на наявність помилок.
- В результаті підключаємо комп'ютер до діагностичного роз'єму, вибираємо в програмі назву авто Шевроле Епіка.
- Після цього включаємо запалювання, але двигун при цьому не запускаємо. Комп'ютер нам видає після цього помилку Р0404.
- Сама помилка звучить наступним чином «Рециркуляція відпрацьованих газів "А"ланцюг управління, діапазон характеристика".
- На перший погляд назва дещо заплутана і складно вловити її суть.
- Але, головне зрозуміло те, що проблема пов'язана з порушенням рециркуляції відпрацьованих газів.
- А це й не дивно, оскільки клапан ЕГР, як уже вище акцентувалося, у нас перестав працювати.
- Тому видаляємо за допомогою комп'ютера помилку, що висвітилася і запускаємо після цього двигун.
- При цьому Чек на панелі приладів відразу гасне.
- Даємо мотору деякий час попрацювати і бачимо, що Чек Engine знову засвітився.
- Правда засвітився він через хвилин п'ять після запуску двигуна, а не через хвилину-півтори.
- Вимикаємо двигун, після цього просто включаємо запалювання і знову при непрацюючому вже силовому агрегаті перевіряємо наявність помилок за допомогою комп'ютера.
- Той знову видаємо нам одну помилку з тим же самим номером Р0404.
- Тому видаляємо цю помилку і йдемо міняти тепер клапан рециркуляції відпрацьованих газів.
- Насамперед відкручуємо і знімаємо захисну кришку двигуна цього авто.
- Вона утримується на п'яти болтах.
- І тепер нам добре видно сам клапан ЕГР і до нього є вільний доступ.
- Перш за все нам буде потрібно відключити його живлення. Для цього просто знімаємо роз'єм проводу.
- А далі відкручуємо два болта М8, за допомогою яких цей клапан кріпиться.
- Потім просто знімаємо корпус клапана ЕГР Шевроле Епіка.
- Під цим клапаном знімаємо також і його прокладку.
- Далі беремо новий клапан, спеціально для цього придбаний.
- Це неоригінальний виріб виробництва компанії EKHK.
- У комплект поставки входить нова прокладка і безпосередньо сам клапан.
- При порівнянні його зі старим клапаном добре видно наскільки той сильно забруднений.
- Перед безпосередньою установкою видуваємо компресором ретельно весь бруд і пил з посадкового місця клапана ЕГР на двигуні.
- По можливості гарненько продуваємо всі отвори його, оскільки там теж може бути чимало бруду і пилу.
- Після цього ставимо на місце установки клапана його прокладку і потім встановлюємо сам клапан ЕГР на його посадочне місце.
- Далі наживляємо і затягуємо обидва болта кріплення цього пристрою.
- Потім встановлюємо на своє місце роз'єм кабелю електроживлення клапана.
- Ну і після цього, не встановлюючи поки на місце захисну кришку двигуна, запускаємо його.
- Поки на панелі приладів нічого зайвого не загорається.
- Але, ми ж пам'ятаємо, що Check Engine у нас загорявся через хвилину-півтори після запуску мотора.
- Тому даємо йому попрацювати гарненько.
- А тим часом встановлюємо на місце захисну кришку силового агрегату і затягуємо всі його болти.
- Після цього ми глушили двигун, запускали знову, збільшували оберти до максимуму, але на панелі приладів так нічого більше і не загорялося.
- Але, для впевненості ми все ж підключаємо назад комп'ютер до ЕБУ автомобіля і перевіряємо знову на наявність помилок в роботі силового агрегату цього автомобіля Шевроле Епіка.
- Глушимо двигун, але не вимикаємо запалювання і дивимося на екран.
- Комп'ютер при цьому показує нам відсутність будь-яких помилок.
- Це говорить лише про те, що вся проблема була дійсно в старому клапані ЕГР і його ланцюгу.
- Тепер трохи поїздимо на цьому авто і поспостерігаємо ще деякий час.
- Якщо ж Чек і після цього не загориться більше, значить наш діагноз був точним і помилку дійсно видавав ланцюг живлення і сам клапан EGR.
- Тому на цьому нашу розповідь про самостійну заміну клапана EGR, а заодно і усунення помилки Р0404 на автомобілі Шевроле Епіка закінчено.