Як натягнути правильно натяжний ролик ГРМ Шевроле Лачетті, Деу Нубіра, Деу Нексія

Як відомо, ремінь ГРМ є одним з основних елементів автомобільного двигуна і його газорозподільного механізму, зокрема.

Його основним призначенням є забезпечення синхронного обертання колінвала силового агрегату з його распредвалом або распредвалами.

А це в свою чергу забезпечує в залежності від циклу відкривання або закривання клапанів.

Звідси і важливість постійного утримання цього ременя в правильному і оптимальному натягу.

Зазвичай це досягається регулюванням за допомогою спеціального натяжного ролика.

А в автомобілі Шевроле Лачетті натяг ременя здійснюється за допомогою насоса охолоджуючої рідини – помпи.

На корпусі цього пристрою відлитий шестигранник, який дозволяє ріжковим ключем провертати його в потрібну сторону для натягу ременя.

Однак, разом з тим в механізмі ГРМ цього автомобіля є і натяжний пристрій, основним елементом якого є натяжний ролик.

За допомогою цього пристрою, завдяки наявності одного рухомого, а іншого нерухомого покажчика, здійснюється контроль за правильністю натягу ременя.

Така система натягу ременя існує не тільки на Chevrolet Lacetti, але і на попередній її моделі Деу Нубіра.

Просто ці моделі комплектуються практично однаковими силовими агрегатами.

Складність даного способу натягу ременя ГРМ полягає в тому, що не завжди виходить під час здійснення натягу досягти збігу покажчиків на натяжному ролику.

Доводиться не один раз провертати водяний насос в одну і в іншу сторону, поки не вийде домогтися такого збігу.

А без цього ремінь вважається натягнутим неправильно, що загрожує настанням неприємних наслідків.

Натягуємо правильно натяжний ролик ременя ГРМ своїми руками на Chevrolet Lacetti, Daewoo Nubira, Daewoo Nekcia

У пропонованій черговій статті ми хочемо поділитися одним невеликим секретом, як швидко і правильно натягнути натяжний ролик механізму ГРМ на Шевроле Лачетті, Деу Нубіра та Деу Нексія.

 хотим поделиться одним небольшим секретом, как быстро и правильно натянуть натяжной ролик механизма ГРМ на Шевроле Лачетти.

  • У зв'язку з тим, що, як вже раніше було сказано, наш автомобіль став моделлю, яка змінила на заводському конвеєрі Daewoo Nubira, то в них збереглося чимало спільного, в тому числі мотор.
  • Тому будова механізму ГРМ і там і там практично однакова. А раз так, то застосувати дане ноу-хау можна на обох моделях.
  • Однак, схожий механізм мають не тільки дві ці моделі, а й ряд інших цього підприємства.
  • Серед них Деу Нексія, Ланос та інші. Для них ця тема також буде актуальною.
  • Взагалі, питання полягає не скільки в пристрої механізму ГРМ, скільки в наявності в ньому натяжного ролика, який встановлений на нашому авто.

вопрос в в наличии в нём натяжного ролика, который установлен в нашем авт

  • Як вже було сказано, натяг ременя в нашому газорозподільному механізмі ми здійснюємо за допомогою помпи.
  • Але, контроль або так зване доведення натягу ременя здійснюється за допомогою натяжного ролика.
  • У цьому ролику є рухливий і нерухомий покажчики, які в результаті повинні збігтися.
  • Але, зробити це не завжди виходить з першого разу.
  • Тому, щоб полегшити нам завдання по виконанню правильного натягу ременя ГРМ ми пропонуємо на корпусі натяжного ролика, буквально поруч з виїмкою, що є біля нерухомого покажчика, просвердлити маленький отвір.

на корпусе натяжного ролика, буквально рядом с выемкой, что имеется возле неподвижного указателя, просверлить маленькое отверстие.

  • Досить буде буквально 2-3мм.
  • А потрібно це для того, щоб в цей отвір можна було вставити такий же тоненький шплінт в максимально натягнутому положенні ролика.​

чтобы в это отверстие можно было вставить такой же тоненький шплинт

  • Для цього затискаємо сам ролик в лещата, робимо відповідну мітку на його корпусі і, максимально натягнувши, за допомогою електричної дрилі просвердлюємо отвір в рухомому покажчику і на корпусі виробу.

за допомогою електричної дрилі просвердлюємо отвір в рухомому покажчику і на корпусі виробу.

  • Потім, тут же у зведеному ролику в пророблений отвір вставляємо заготовлений шплінт.​

в проделанное отверстие вставляем заготовленный шплинт

  • Можна навіть використовувати для цього звичайний дріт, який підходить по товщині.
  • Так ось, одягаємо після цього ремінь ГРМ на всі шківи і натягуємо його за допомогою помпи.

одеваем после этого ремень ГРМ на все шкивы и натягиваем его

  • Натяжний ролик в зведеному положенні зі шплінтом також при  цьому встановили на своє місце.
  • І після того, коли у нас вже все готово, пассатижами витягуємо вставлений раніше шплінт.

пассатижами вытаскиваем вставленный ранее шплинт..

  • В результаті ремінь у нас виходить максимально натягнутим.
  • Судячи по розташуванню наших покажчиків на ролику, ремінь ГРМ в даному випадку виходить навіть дещо перетягнутий.

ремень ГРМ в данном случае получается даже несколько перетянут

  • Але, в цьому немає нічого страшного, оскільки ми робимо пару обертів колінвала і ремінь в результаті розправиться і ляже точно на всі шківи, як і належить.
  • Тоді може виявитися, що натяг його буде навіть дещо слабеньким.
  • Отже, робимо пару оборотів колінвала Шевроле Лачетті і бачимо, що покажчики на ролику тепер практично збіглися.

указатели на ролике теперь практически совпали

  • Якщо точно придивитися, то видно, що насправді ремінь у нас трохи вийшов недотягнутим.
  • Але, це цілком нормально, оскільки краще залишити в такому положенні, ніж натягнути максимально.
  • Справа в тому, що тоді ми ризикуємо отримати т.зв. «виючий» ролик.
  • Тобто, в подальшому при роботі двигуна натяжний ролик може трохи підвивати.
  • Але, в тому випадку, коли вам хочеться все-таки натягнути ремінь таким чином, щоб покажчики на ролику точно збіглися, ви можете легко зробити це за допомогою вже згаданої помпи.
  • Для цього відпускаєте три болта кріплення водяного насоса.

опускаете три болта крепления водяного насоса

  • Тут болти всі встановлені під шестигранник.
  • Після того, як відпустили ці болти, ключем провертаємо помпу і добиваємося бажаного результату на натяжному ролику.

добиваемся желаемого результата на натяжном ролике

  • І тепер затягуємо назад відпущені раніше три болта на помпі і все.
  • В результаті натяжка ременя виконана максимально правильно і точно.
  • А тому розповідь нашу про самостійне правильне натягування ременя ГРМ за допомогою натяжного ролика ГРМ Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як натягнути правильно натяжний ролик ГРМ Шевроле Лачетті, Деу Нубіра, Деу Нексія"

Відгуки: 0




Ремінь ГРМ для ремонту Шевроле Лачетті:

Колінвал для ремонту Шевроле Лачетті:

Распредвал для ремонту Шевроле Лачетті:

Клапана для ремонту Шевроле Лачетті:

Помпа водяна насос для ремонту Шевроле Лачетті:

Корпус для ремонту Шевроле Лачетті:

ГРМ для ремонту Шевроле Лачетті:

Ролик для ремонту Шевроле Лачетті:

Шків для ремонту Шевроле Лачетті:

Кріплення для ремонту Шевроле Лачетті:

.