Погано гріє пічка Чері Елара А21, регулювання повітряної заслонки

Сучасні автомобілі оснащені спеціальними системами обдування, обігріву та вентиляції салону.

Для цієї мети використовуються такі пристрої, як вентилятор, пічка або обігрівач салону, а також кондиціонер.

Найчастіше ці системи об'єднують в одну систему вентиляції, опалення та кондиціонування.

У сучасних моделях автотранспортних засобів, серед яких і Чері Елара А21, вона ж Чері Естіна і Вортекс Естіна, використовується система клімат-контролю.

Обладнання автомобіля системою клімат-контролю має на меті створення і підтримання в салоні оптимального мікроклімату в салоні.

Причому задані параметри мікроклімату можуть підтримуватися незалежно від температури навколишнього середовища.

З цього випливає, що система клімат-контролю в стані підігрівати і охолоджувати повітряні потоки, що надходять в салон.

Для цього автомобіль обладнають спеціальними повітроводами для пропуску захоплених вентиляторами повітряних мас.

А для того, щоб можна було ефективно управляти цими потоками, в повітроводах встановлюються спеціальні заслонки.

З метою управління наявними повітряними заслонками, в пристрої автомобіля передбачені відповідні приводи.

У сучасних автомобілях це електричні приводи, управління якими винесено на відповідні регулятори, розташовані на центральній панелі.

Це дуже зручно, що дозволяє водієві швидко направити повітряні маси і потрібної температури на обдув лобового або бічних стекол, в область обличчя, ніг, а також в салон.

Незважаючи на це, бувають випадки, коли деталі приводів виходять з ладу або в них утворюються вироблення, так як багато які з них виготовляються з пластика.

В підсумку управління повітряними заслонками погіршується і, як результат, виникнення складнощів у створенні комфортного мікроклімату в салоні.

Регулюємо самостійно роботу повітряних заслонок Chery Elara A21

У пропонованій статті ми хочемо поділитися досвідом самостійного регулювання повітряних заслонок на Чері Елара А21.

 хотим поделиться опытом самостоятельной регулировки воздушных заслонок на Чери Элара А21.

  • Так сталося, що раніше ми збільшили отвір охолоджуючої рідини в радіаторі пічки, замінили і правильно встановили всі повітропідвідні шланги.
  • Крім того, замінили термостат і при розташуванні радіатора пічки з правого боку, температура повітря, що надходить в салон, нас не дуже влаштовує.
  • Ні, загалом вона цілком нормальна, але іноді нам хотілося б і більшого прогрівання повітря.
  • Загалом, все це наштовхнуло нас на думку, що наші заслонки повітряні працюють не зовсім коректно.
  • А якщо бути точними, то, швидше за все, вони не повністю відкриваються.
  • Мало того, раніше ми заміряли температуру повітря, що входить в салон автомобіля, і виявили, що при певному режимі пічки температура повітря в області обличчя біля верхніх дефлекторів становила 57 градусів.

температура воздуха в области лица возле верхних дефлекторов составляла 57 градусов

  • У той час, коли температура повітря в районі ніг становила цілих 78,3 градуса.​

температура воздуха в районе ног составляла целых 78,3 градуса

  • До того ж дещо різнилася і температура повітря, що надходить на обдув лобового скла з температурою повітряних мас, що виходять з дефлектора, спрямованого в область обличчя.
  • І тут у нас дозріла чергова думка.
  • Адже справа в тому, що в нашому автомобілі регулювання положення повітряних заслонок здійснюється не за допомогою тросика, а відповідними регуляторами на центральній панелі торпеди.

регулювання заслонками здійснюється відповідними регуляторами на центральній панелі торпеди

  • А раз так, значить це електричний привід, в ланцюзі якого повинен в обов'язковому порядку бути присутнім електромоторчик.
  • У свою чергу в пристрої такого електромоторчика в обов'язковому порядку повинні бути шестерні.
  • А шестерні, як ми знаємо, можуть буксувати, проскакувати при обертанні та ін.
  • У зв'язку з цим заслонки можуть не відкритися повністю або навпаки – не закритися повністю.
  • У будь-якому випадку, нульова точка такої заслонки запросто може бути зрушена в ту чи іншу сторону.
  • Тому, щоб в цьому переконатися і підтвердити свої припущення або спростувати, ми вирішили дістатися до цих самих приводів повітряних заслонок.
  • Розташовуються вони тут же під центральною консоллю внизу і дістатися до них можна з боку рульової колонки.

дістатися до приводів можна з боку рульової колонки

  • Перше, що ми робимо, відкриваємо заслонку на впуск холодного повітря.

открываем заслонку на впуск холодного воздуха

  • Як бачимо, вона відкривається повністю і її сегмент відповідно провертається до відказу.
  • Після цього пробуємо відкрити доступ гарячого повітря.
  • І тут починається цікаве. Сегмент цієї заслонки в результаті починає обертатися з заїданням.
  • І швидше за все з цієї причини заслонка гарячого потоку повітря повністю і не відкривається.
  • А причиною такого становища є, швидше за все, центральна шестерня, в якій розбилася втулка.

причиною являється центральна шестерня, в якій розбилася втулка

  • Тому ми вирішуємо зняти верхній привід, який нам все одно не дає можливості підібратися до приводу і самого механізму подачі гарячого повітря в салон Чері Елара.
  • Після цього вручну відкриємо повністю заслонку гарячого повітря, прогріємо двигун і перевіримо температуру в салоні.
  • Таким чином визначимо, є якісь зміни чи ні.
  • Для початку нам треба було зняти повітродув.

 потребовалось снять воздуходув

  • Він кріпиться за допомогою двох саморізів, один з яких розташований зверху на його корпусі.​

один из саморезов расположен сверху на корпусе воздуходува

  • А другий саморіз є внизу корпусу.​

 второй саморез имеется внизу корпуса

  • Але, тут варто відзначити, що відкрутити ці два саморіза виявилося дуже складно.
  • Мало того, для того, щоб відкрутити один з саморізів, довелося навіть трохи розібрати педаль акселератора.

 чтобы открутить один из саморезов, пришлось даже немного разобрать педаль акселератора

  • Але, зате тепер ми можемо на власні очі спостерігати роботу всіх приводів і при необхідності здійснити їх регулювання.​

можем воочию наблюдать работу всех приводов

  • Спочатку перевіряємо роботу приводу при обдуві лобового скла.
  • Для цього включаємо відповідний регулятор і дивимося за приводом.​

включаем соответствующий регулятор и смотрим за приводом

  • В одну сторону заслонка відкривається до кінця.
  • А ось, коли включаємо в зворотню сторону, то, на наше переконання, заслонка відкривається не повністью.

в обратную сторону, по нашему убеждению, заслонка открывается не полностью

  • Тому вирішили від'єднати поки настроючі тяги на цій заслонці і перевірити, чи є у неї далі хід.

 отсоединить пока настраиваемые тяги на этой заслонке и проверить ход

  • Що стосується іншого приводу, то тут ми вже знаємо, що він заїдає, а його шестерня потребує ремонту або заміни.
  • Тому знімаємо приводи повністю зі своїх місць, хоча це досить непросто.
  • І тепер маємо повний доступ до механізмів всіх повітряних заслонок.
  • Після цього відкриваємо повністю заслонку радіатора пічки Чері Елара.

открываем полностью заслонку радиатора печки

  • Встановлюємо всі потоки повітря в напрямку лобового скла і запускаємо двигун.
  • Після цього спостерігаємо за температурою повітря.
  • На термометрі біля лобового скла температура повітря піднялася вже до 40 градусів.​

На термометре у лобового стекла температура воздуха поднялась уже до 40 градусов.

  • Але, при цьому стрілка манометра температури охолоджуючої рідини в двигуні практично ще не піднялася.​

стрелка манометра температуры охлаждающей жидкости в двигателе практически ещё не поднялась

  • Тому даємо двигуну прогрітися ще, щоб стрілка манометра піднялася хоча б до другої поділки.
  • Отже, стрілка манометра вже досягла другої поділки на шкалі.

 стрелка манометра уже достигла второго деления на шкале

  • Температура повітря в районі лобового скла в цей час становить вже трохи більше 51 градуса.​

Температура воздуха в районе лобового стекла составляет чуть больше 51 градуса

  • Даємо ще прогрітися двигуну приблизно на 2 тис.обертах і в результаті домагаємося того, що стрілка на манометрі піднявся до середнього положення.

стрелка на манометре поднялся к среднему положению.

  • При цьому температура біля скла піднялася відповідно до 67 градусів.​

температура у стекла поднялась соответственно до 67 градусов

  • Це на підвищених обертах двигуна.
  • Тому якщо скинути оберти і перейти на холості, то ясно, що температура тут дещо впаде.
  • Внизу температура трохи нижча.

Внизу температура несколько ниже

  • Але, це нормально, якщо врахувати, що заслонка у нас тут закрита.
  • Коли ж ми відкрили заслонку цю, то температура в області ніг піднялася вище 71 градуса.

температура в области ног поднялась выше 71 градуса

  • При цьому температура нагорі також не впала.​

При этом температура наверху также не упала.

  • Так, що температура приблизно однакова тепер скрізь.
  • Все це говорить про те, що наші зусилля не виявилися марними.
  • Після цього нам залишається тільки відрегулювати відкривання верхнього приводу повітряної заслонки.
  • А на нижньому приводі необхідно ремонтувати втулку шестерні.

на нижнем приводе необходимо ремонтировать втулку шестерни

  • Так як на вулиці наближається зима і ремонтувати цю шестерню просто немає часу, то ми залишимо цю заслонку в максимально відкритому положенні.
  • Привід її ми на місце встановимо, але підключати поки не будемо.
  • Для нас абсолютно не важливо яка цифра температури буде висвічуватися на дисплеї системи клімат-контролю.
  • Головне, щоб досить гаряче повітря при цьому йшло на лобове скло.
  • Цим ми доб'ємося швидкого його відтаювання взимку і відсутності запотівання.
  • Поставити пічку в положення "повітря з салону" ми також поки не зможемо.
  • Але в зимовий час це і не дуже важливо, хіба що для кондиціонера. Для обігріву салону це точно не важливо.
  • У зв'язку з цим, як і говорилося, встановлюємо на свої місця обидва приводи повітряних заслонок, при цьому нижній не підключаємо, а верхній підключаємо до живлення.

устанавливаем на свои места оба привода воздушных заслонок

  • В результаті у нас виходить, що заслонка, яка подає нам повітря в область ніг, обличчя і на обдув стікла у нас виявляється в підключеному стані.
  • А не підключеною залишається лише заслонка, що регулює тільки подачу холодного або гарячого повітря в салон автомашини.
  • Зате в салоні у нас тепер весь час тепло, стікла обдуваються нормально, а при настанні весни ми відремонтуємо вже і відрегулюємо другий привід заслонки.
  • На цьому розповідь нашу про самостійне регулювання приводів повітряної заслонки автомобіля Чері Елара А21 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Погано гріє пічка Чері Елара А21, регулювання повітряної заслонки"

Відгуки: 0




Вентилятор для ремонту Чері Елара:

Пічка, обігрівач для ремонту Чері Елара:

Панель для ремонту Чері Елара:

Стікло для ремонту Чері Елара:

Шланг для ремонту Чері Елара:

Термостат для ремонту Чері Елара:

Радіатор пічки для ремонту Чері Елара:

Трос для ремонту Чері Елара:

Шестерня двигуна для ремонту Чері Елара:

.