Заміна передньої подушки двигуна Джилі Емгранд ЕС7

Як відомо, двигун внутрішнього згоряння при складанні встановлюється на раму автомобіля.

Але, так, як і один і інший вузол металеві, то в результаті контакт двох металевих виробів буде створювати додатковий шум.

Мало того, вібрація від двигуна під час його роботи буде передаватися на раму і всі інші деталі, вузли і агрегати, які до неї прикріплені.

Все це в кінцевому підсумку буде негативно позначатися на комфортабельності конкретного автомобіля.

В даному випадку розмова піде про сучасний автомобіль середнього класу Джилі Емгранд ЕС7.

Так ось, щоб уникнути такого згубного впливу на комфорт і плавність пересування, двигун в Geely Emgrand EC7 встановлюється не прямо на раму, а на спеціальні гумометалеві опори.

У зв'язку з тим, що ці опори в значній мірі пом'якшують рівень вібрації ДВС під час його роботи їх ще називають подушками двигуна.

Крім пом'якшення ударів і поштовхів, застосовувані подушки двигуна утримують його в одному і тому ж положенні незалежно від характеру руху.

Особливість місця розташування обумовлює і характер роботи опор двигуна.

Вони працюють під час роботи останнього і відчувають великі навантаження під час запуску мотора, початку руху і зупинки автомобіля.

У зв'язку з цим подушки двигуна і піддаються підвищеному зносу.

Тому необхідно постійно приділяти увагу цим деталям, проводити їх огляд і перевіряти стан.

У разі виходу з ладу опори-подушки двигуна необхідно невідкладно міняти, оскільки в іншому випадку на сам силовий агрегат буде зростати навантаження, що в свою чергу може привести до його поломки.

Міняємо самі передню подушку двигуна Geely Emgrand EC7

У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити передню подушку двигуна на Джилі Емгранд ЕС.

каким образом можно самому заменить переднюю подушку двигателя на Джили Эмгранд ЕС7.

  • У нашому автомобілі двигун встановлений на кузов таким же чином, як і в більшості сучасних авто.
  • Це три точки опори, а значить і три подушки, одна з яких розташована ззаду в районі з'єднання мотора з КПП.
  • А дві інших подушки знаходяться спереду. Така установка визнана конструкторами найбільш вдалою і оптимальною.
  • Задню подушку міняти дещо важче, ніж передню, а тому робити це краще в спеціалізованій майстерні, де є відповідні пристосування та інструменти.
  • А ось передні опори цілком можна замінити і самостійно у власному гаражі.
  • Тому сьогодні ми вирішили виконати таку заміну самостійно.
  • Для цього придбали завчасно нову передню подушку двигуна, виробництва фірми Kimiko.​

приобрели заблаговременно новую переднюю подушку двигателя

  • Ми не перший раз користуємося виробами цієї компанії і віддаємо їй перевагу тому, що там виготовляють завжди аналогові вироби хорошої якості.
  • І не просто аналогові, а посилені і максимально схожі на оригінал.

ці вироби не просто аналогові, а посилені і максимально схожі на оригінал.

  • В даному випадку це опора з компенсатором і чотирма пелюстками на подушці.​

 это опора с компенсатором и четырьмя лепестками на подушке

  • У той же час на оригіналі є тільки два пелюстки.

на оригинале имеются только два лепестка

  • Встановлюється така подушка, як і говорилося, під передньою частиною двигуна відразу за вентилятором.​

Устанавливается такая подушка под передней частью двигателя сразу за вентилятором

  • Для того, щоб її можна було легше знімати, попередньо необхідно відкрутити і зняти захист двигуна.
  • Кріпиться передня подушка за допомогою двох болтів на 15, які добре видно в отворах підрамника.

Крепится эта подушка с помощью двух болтов на 15, которые хорошо видны в отверстиях подрамника

  • Тому відкручуємо ці два болта і знімаємо подушку.
  • Після зняття захисту двигуна ми отримуємо хороший доступ до цієї подушки.​

получаем хороший доступ к этой подушке

  • Там також можемо без особливих проблем відкрутити ще один болт.
  • Після цього, встановлюємо на місце старої нову опору, прикрутивши одним болтом.​

 устанавливаем на место старой новую опору, прикрутив одним болтом

  • Потім вставляємо і закручуємо знизу ще два болта.​

вставляем и закручиваем снизу ещё два болта

  • Але, при цьому затягнули грунтовно тільки гайку на верхній шпильці. Гайки на нижніх болтах до кінця не затягуємо.
  • Потім запускаємо двигун буквально на 5-10 секунд і вимикаємо.
  • Цього часу цілком достатньо для того, щоб встановлена нами подушка сіла на своє місце.
  • І тільки після цього можна нижні болти грунтовно затягнути.
  • Тепер кілька слів про задню подушку двигуна Джилі Емгранд ЕС7.
  • Кріпиться вона за допомогою однієї шпильки знизу і одного болта.

Кріпиться задня подушка за допомогою однієї шпильки знизу і одного болта

  • При знятті цієї опори необхідно спочатку відкрутити гайку на шпильці, а саму шпильку зрізати болгаркою під самий підрамник.​

открутить гайку на шпильке, а саму шпильку срезать болгаркой под самый подрамник

на выпускном коллекторе отпускаем гайки крепления выхлопной трубы

  • Потім в районі графітового кільця роз'єднуємо трубу з колектором і відводимо її трохи в бік.​

в районе графитового кольца разъединяем трубу с коллектором

  • Далі відкручуємо знизу два болта, які утримують саму подушку задню.​

откручиваем снизу два болта, которые удерживают саму подушку

  • І потім саму подушку потрібно буде підчепити і розхитувати в різні боки, в результаті чого можна буде витягнути її через верх.​

подушку нужно будет поддеть и расшатывать в разные стороны

  • При установці нової подушки шпильку з неї потрібно буде вибити відразу ще до установки.
  • А після установки на місце вже вставити цю шпильку в корпус і знизу закрутити гайкою.

после установки на место уже вставить эту шпильку в корпус и снизу закрутить гайкой

  • Шпилька, притягуючись гайкою,в результаті стане на своє місце, оскільки вона встановлюється на шліцах.
  • При установці захисту двигуна на своє місце, ми зіткнулися з тим, що т.зв. заставні зовсім розпалися.
  • Це звичайні пластинки з проробленими на заводі отворами, в які вставлені і обварені штирі з різьбленням.

 обыкновенные пластинки с проделанными на заводе отверстиями, в которые вставлены и обварены штыри с резьбой

  • Однак, з плином часу різьблення на цих штирях грунтовно зіпсувалося, тому щоб захист в дорозі не відпав доводилося на них накручувати по дві гайки.

с течением времени резьба на этих штырях основательно подпортилась

  • А раз ми вже зняли захист двигуна, то вирішили заодно зрізати наварні шви і вибити штирі з пластин.
  • Після цього вставили в отвори нові болти, обварили їх і накрутили на них гайки.​

вставили в отверстия новые болты, обварили их и накрутили на них гайки

  • Таким чином ми виготовили нові шпильки з заставними під захист.​

изготовили новые шпильки с закладными под защиту

  • Тепер вставляємо ці заставні на свої місця в отвори.​

вставляем эти закладные на свои места в отверстия

  • Потім ставимо на місце захист двигуна, одягаємо його на виставлені шпильки і закручуємо зверху гайками.

ставим на место защиту двигателя, одеваем её на выставленные шпильки и закручиваем сверху гайками

  • До того ж поставили відразу по дві гайки, щоб не розкрутилися. І все, на цьому весь ремонт наш успішно завершено.
  • Тому і розповідь нашу про самостійну заміну подушок двигуна Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.​
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна передньої подушки двигуна Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




Подушка двигуна для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

КПП для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Вентилятор для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Захист двигуна для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Підрамник для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Болти для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Гайка для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Шпилька для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Колектор для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

Кріплення для ремонту Джилі Емгранд ЕС7:

.