Як відомо, двигун внутрішнього згоряння при складанні встановлюється на раму автомобіля.
Але, так, як і один і інший вузол металеві, то в результаті контакт двох металевих виробів буде створювати додатковий шум.
Мало того, вібрація від двигуна під час його роботи буде передаватися на раму і всі інші деталі, вузли і агрегати, які до неї прикріплені.
Все це в кінцевому підсумку буде негативно позначатися на комфортабельності конкретного автомобіля.
В даному випадку розмова піде про сучасний автомобіль середнього класу Джилі Емгранд ЕС7.
Так ось, щоб уникнути такого згубного впливу на комфорт і плавність пересування, двигун в Geely Emgrand EC7 встановлюється не прямо на раму, а на спеціальні гумометалеві опори.
У зв'язку з тим, що ці опори в значній мірі пом'якшують рівень вібрації ДВС під час його роботи їх ще називають подушками двигуна.
Крім пом'якшення ударів і поштовхів, застосовувані подушки двигуна утримують його в одному і тому ж положенні незалежно від характеру руху.
Особливість місця розташування обумовлює і характер роботи опор двигуна.
Вони працюють під час роботи останнього і відчувають великі навантаження під час запуску мотора, початку руху і зупинки автомобіля.
У зв'язку з цим подушки двигуна і піддаються підвищеному зносу.
Тому необхідно постійно приділяти увагу цим деталям, проводити їх огляд і перевіряти стан.
У разі виходу з ладу опори-подушки двигуна необхідно невідкладно міняти, оскільки в іншому випадку на сам силовий агрегат буде зростати навантаження, що в свою чергу може привести до його поломки.
Міняємо самі передню подушку двигуна Geely Emgrand EC7
У пропонованій вашій увазі статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому замінити передню подушку двигуна на Джилі Емгранд ЕС.
- У нашому автомобілі двигун встановлений на кузов таким же чином, як і в більшості сучасних авто.
- Це три точки опори, а значить і три подушки, одна з яких розташована ззаду в районі з'єднання мотора з КПП.
- А дві інших подушки знаходяться спереду. Така установка визнана конструкторами найбільш вдалою і оптимальною.
- Задню подушку міняти дещо важче, ніж передню, а тому робити це краще в спеціалізованій майстерні, де є відповідні пристосування та інструменти.
- А ось передні опори цілком можна замінити і самостійно у власному гаражі.
- Тому сьогодні ми вирішили виконати таку заміну самостійно.
- Для цього придбали завчасно нову передню подушку двигуна, виробництва фірми Kimiko.
- Ми не перший раз користуємося виробами цієї компанії і віддаємо їй перевагу тому, що там виготовляють завжди аналогові вироби хорошої якості.
- І не просто аналогові, а посилені і максимально схожі на оригінал.
- В даному випадку це опора з компенсатором і чотирма пелюстками на подушці.
- У той же час на оригіналі є тільки два пелюстки.
- Встановлюється така подушка, як і говорилося, під передньою частиною двигуна відразу за вентилятором.
- Для того, щоб її можна було легше знімати, попередньо необхідно відкрутити і зняти захист двигуна.
- Кріпиться передня подушка за допомогою двох болтів на 15, які добре видно в отворах підрамника.
- Тому відкручуємо ці два болта і знімаємо подушку.
- Після зняття захисту двигуна ми отримуємо хороший доступ до цієї подушки.
- Там також можемо без особливих проблем відкрутити ще один болт.
- Після цього, встановлюємо на місце старої нову опору, прикрутивши одним болтом.
- Потім вставляємо і закручуємо знизу ще два болта.
- Але, при цьому затягнули грунтовно тільки гайку на верхній шпильці. Гайки на нижніх болтах до кінця не затягуємо.
- Потім запускаємо двигун буквально на 5-10 секунд і вимикаємо.
- Цього часу цілком достатньо для того, щоб встановлена нами подушка сіла на своє місце.
- І тільки після цього можна нижні болти грунтовно затягнути.
- Тепер кілька слів про задню подушку двигуна Джилі Емгранд ЕС7.
- Кріпиться вона за допомогою однієї шпильки знизу і одного болта.
- При знятті цієї опори необхідно спочатку відкрутити гайку на шпильці, а саму шпильку зрізати болгаркою під самий підрамник.
- Потім в районі графітового кільця роз'єднуємо трубу з колектором і відводимо її трохи в бік.
- Далі відкручуємо знизу два болта, які утримують саму подушку задню.
- І потім саму подушку потрібно буде підчепити і розхитувати в різні боки, в результаті чого можна буде витягнути її через верх.
- При установці нової подушки шпильку з неї потрібно буде вибити відразу ще до установки.
- А після установки на місце вже вставити цю шпильку в корпус і знизу закрутити гайкою.
- Шпилька, притягуючись гайкою,в результаті стане на своє місце, оскільки вона встановлюється на шліцах.
- При установці захисту двигуна на своє місце, ми зіткнулися з тим, що т.зв. заставні зовсім розпалися.
- Це звичайні пластинки з проробленими на заводі отворами, в які вставлені і обварені штирі з різьбленням.
- Однак, з плином часу різьблення на цих штирях грунтовно зіпсувалося, тому щоб захист в дорозі не відпав доводилося на них накручувати по дві гайки.
- А раз ми вже зняли захист двигуна, то вирішили заодно зрізати наварні шви і вибити штирі з пластин.
- Після цього вставили в отвори нові болти, обварили їх і накрутили на них гайки.
- Таким чином ми виготовили нові шпильки з заставними під захист.
- Тепер вставляємо ці заставні на свої місця в отвори.
- Потім ставимо на місце захист двигуна, одягаємо його на виставлені шпильки і закручуємо зверху гайками.
- До того ж поставили відразу по дві гайки, щоб не розкрутилися. І все, на цьому весь ремонт наш успішно завершено.
- Тому і розповідь нашу про самостійну заміну подушок двигуна Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.