Заміна КПП ЗАЗ Форза А13, Чері Вері

Одним з основних вузлів трансмісії автомобіля китайських виробників Chery A13, згодом ЗАЗ Форза А13 для вітчизняного споживача і Чері Вері для реалізації на російському ринку, є коробка перемикання передач (КПП).

Наявність цього вузла продиктована необхідністю передавати крутний момент двигуна транспортного засобу на його провідні колеса.

Одночасно потрібно забезпечити роз'єднання колінвала мотора з тими ж провідними колесами, щоб мати можливість зупиняти авто або здійснювати двигуном холості оберти.  

Разом з тим КПП дає можливість змінювати напрямок руху авто на протилежний, а також при необхідності відбирати частину потужності силового агрегату для забезпечення роботи ряду інших вузлів і механізмів.

Коробка перемикання передач-це досить складний агрегат, в корпусі якого зібрані вали з блоками шестерень, підшипників і цілого ряду інших деталей.

У зв'язку з цим не дивно, що такий вузол може виходити з ладу.

А так, як всі складові частини коробки заховані в його закритому корпусі, тому для проведення будь-якого ремонту необхідно знімати весь агрегат в зборі.

І тільки потім, в стаціонарних умовах проводити розбирання і необхідну заміну або ремонт.

Також потрібно відзначити, що коробка перемикання передач в силу своєї конструкції має пристойну вагу, а тому поодинці і без відповідного спорядження або стенду виконувати демонтаж її краще не здійснювати.

Однак, при наявності помічника, стенду або лебідки зняти коробку цілком можливо і в своєму гаражі.

Здійснюємо самостійно заміну КПП на ZAZ Forza A13

У цій статті ми хочемо розповісти про порядок демонтажу самостійно КПП на ЗАЗ Форза А13 або ж на Чері Вері.

хотим рассказать о порядке демонтажа самостоятельно КПП на ЗАЗ Форза А13

  • У зчепленні нашого автомобіля вийшов з ладу вижимний підшипник, а тому виникла необхідність знімати коробку перемикання передач.
  • По-іншому дістатися до цього механізму просто не вийде.
  • Пробіг автомобіля становить 98 тис. кілометрів і всі деталі на ньому стоять ті, що були встановлені ще на заводі при виготовленні. Виняток становить тільки датчик распредвала, який раніше був уже замінений.​

датчик распредвала, который ранее был уже заменён

  • У зв'язку з цим ми від'єднали і зняли в першу чергу акумулятор, а після цього ще й повітряний фільтр.
  • А потім, викрутивши два болта, зняли стартер.​

 выкрутив два болта, сняли старте

  • Далі нам необхідно від'єднати всі троси, приводи, механізми і трубки, які прикріплені до корпусу коробки і будуть заважати нам її знімати.
  • Тому потрібно зняти механізм перемикання передач.​

нужно снять механизм переключения передач

  • Трос від цього механізму закріплений на механізмі вибору передач, що знаходиться в салоні автомобіля.
  • Однак, тут криються свої виверти, без знання яких розкрутити механізм перемикання передач просто так не вийде.
  • Справа в тому, що в механізмі є вилка.​

в механизме имеется вилка

  • Так ось ця вилка входить своїм валом в отвір механізму.​

 эта вилка входит своим валом в отверстие механизма

  • Тобто, знаходиться в зачепленні. Але, зняти цей механізм не вийде, навіть якщо ви викрутити його болти.
  • Справа в тому, що болти вкручуються в наступний механізм, що під ним.

болты вкручиваются в следующий механизм

  • Він розташований під ним і якщо його не підняти трохи, відпустивши попередньо болти його кріплення, то викрутити один з цих не вийде.
  • Просто один з болтів механізму перемикання передач впирається в одну з деталей.

 один из болтов механизма переключения передач упирается в одну из деталей

  • Далі потрібно викрутити датчик колінвала.

нужно выкрутить датчик коленвала

  • Так, як вижимний підшипник у нас має гідравлічний привід, то необхідно відкрутити також і головний циліндр зчеплення.​

необходимо открутить также и главный цилиндр сцепления

  • Відкручується він дуже просто.
  • Для цього внизу коробки ЗАЗ Форза А13 необхідно відкрутити два болта, якими кріпиться цей пристрій і зняти його.

необходимо открутить два болта, которыми крепится это устройство

  • Також тут же знімаємо і фішку.
  • Після того, як злили масло з коробки, то воно виявилося чорним, як земля.​

слили масло с коробки, то оно оказалось чёрным, как земля

  • Мало того, в ємності, куди ми його злили, утворився значний осад через деякий час.
  • Це масло заливалося вже самостійно, а тому можна зробити висновок, що якість його бажає бути набагато кращою.​

 качество масла желает быть намного лучше

  • Тепер знімаємо ліве колесо і відкручуємо два болта кріплення стійки амортизатора до поворотного кулака.​

откручиваем два болта крепления стойки амортизатора к поворотному кулаку

необходимо открутить болт замка шаровой опоры нижнего рычага с поворотным кулаком

отсоединяем рулевой наконечник от поворотного кулака

  • А також фіксуємо у верхньому положенні пружину разом зі стійкою амортизатора.​

фиксируем в верхнем положении пружину вместе со стойкой амортизатора

  • Одночасно стиснувши трохи пружину.
  • І після цього тягнемо на себе привід, витягаючи таким чином внутрішній Шрус з коробки.​

тянем на себя привод, вытягивая таким образом внутренний Шрус

  • Тепер всю цю процедуру необхідно провести і з іншого боку автомобіля, щоб і там витягнути Шрус приводу з коробки.
  • З однією лише різницею, що колесо там не знімаємо, а просто витягуємо Шрус з коробки.​

просто вытаскиваем Шрус из коробки

откручиваем болт на верхней подушке двигателя

  • А також викручуємо ще тут же три болта цієї ж подушки.​

выкручиваем ещё тут же три болта этой же подушки

  • Точно такі ж три болта відкручуємо і з іншого боку коробки.​

Точно такие же три болта откручиваем и с другой стороны коробки

  • Ще одним підтвердженням того, що коробка жодного разу не знімалася, є мітки на її корпусі, нанесені світло-зеленою фарбою.​

метки на её корпусе, нанесённые светло-зелёной краской.

  • На цьому все, коробка перемикання передач практично повністю готова до демонтажу. В принципі нічого складного в цьому немає.
  • Єдино складним є установка механізму перемикання передач.​

сложным является установка механизма переключения передач

  • Зняти його в принципі не складе великих труднощів, але ось поставити на місце досить важко.
  • І все через тих двох болтів, про які було розказано вище.
  • Щоб було легше цей механізм встановлювати назад, радимо при знятті поставити мітку на корпусі коробки, щоб знати в якому положенні він у вас стояв.
  • Зазвичай слід вибрати нейтральну передачу, при якій ричаг буде стояти строго вертикально вниз.
  • Після цього можемо ставити домкрат під двигун і відкручувати всі болти по колу коробки перемикання передач, що з'єднують її з ним.
  • При цьому будьте уважні, щоб нічого не пропустити.
  • Особливо зверніть увагу на два болта, які заховані за масляним фільтром.
  • Їх відразу так не видно, тому необхідно уважно дивитися.
  • Відкрутивши всі болти, знімаємо коробку, під яку попередньо також встановили опору.
  • На цьому нашу розповідь про самостійний демонтаж для заміни коробки перемикання передач ЗАЗ Форза А13 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна КПП ЗАЗ Форза А13, Чері Вері"

Відгуки: 0




КПП для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Колінвал для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Вал для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Шестерня двигуна для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Підшипник для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Зчеплення для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Підшипник вижимний для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Датчики для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

Фільтр повітряний для ремонту Чері ЗАЗ Форза:

.