Що потрібно робити, щоб паливний насос служив довше? Своєчасно міняти паливний фільтр і заправлятися якісним бензином. На жаль, з другим у нас часто бувають проблеми, а значить потрібно ще і додатковий догляд за самим насосом. У сучасних авто він – заглибного типу і встановлений в баку. І популярний китайський седан БІД Ф3 – не виняток.
Першою ознакою того, що насос вимагає обслуговування, є підвищена гучність його роботи. Раптово з'явився сторонній шум говорить про те, що йому важко перекачувати бензин. Причина швидше за все в забрудненій сітці приймача. І щоб її почистити, треба зняти паливний насос БІД Ф3.
- Скидаємо тиск в паливній системі. Робиться це дуже просто: знімаємо запобіжник паливного насоса, заводимо двигун, і чекаємо поки він затихне. Тиск скинуто. Після цього можна поставити запобіжник на місце.
- Знімаємо сидіння заднього дивана: доступ до паливного насоса знаходиться під нею. Для цього просто тягнемо вгору передню частину: сидушка, за аналогією з класичними «жигулями», кріпиться на двох фіксаторах грибкового типу – ліворуч і праворуч.
- Кришка паливного насоса не кріпиться ні чим – просто поставлена на герметик. Потягнувши її за стрілкою (нанесена на кришку), знімаємо її.
- Протираємо поверхню бензобака під кришкою від пилу і бруду, щоб вона не потрапила в бак при роботі.
- Відкидаємо клему живлять проводів від насоса.
- Знімаємо стопорне кільце, утримуюче насосну станцію. Знімати треба поетапно, виводячи його по черзі з усіх зачеплень. Краще всього використовувати круглогубці з гострими кінцями.
- Піднявши насосну станцію, відкидаємо шланги паливопроводу. Вони кріпляться двосторонніми фіксаторами.
- Витягаємо паливну станцію з бензобака. Працювати потрібно акуратно, підставивши якусь ємність або в крайньому випадку – застелити навколо все ганчірками: з насоса обов'язково проллється бензин.
- Від загального клемника, відкидаємо дроти живлення насоса та датчика палива. Переплутати їх неможливо, тому запам'ятовувати як вони були встановлені не треба.
- Від'єднуємо проводу і від насоса.
- Підчепивши двома викрутками фіксатори, витягаємо датчик палива з корпусу насосної станції: він нам буде заважати отримувати насос.
- Розвівши фіксатори викруткою в сторони, знімаємо редукторний клапан.
- Виймаємо насос з корпусу, для чого так само потрібно підчепити фіксатори збоку.
- Знімаємо фільтруючу сітку приймача.
- Очищаємо сітку, промиваємо, продуваємо її повітрям (краще використовувати компресор).
- Протираємо насос і всі поверхні насосної станції (в тому числі – і всередині) від накипу і відкладень.
- Збираємо все в зворотному порядку.
- Встановлюємо насосну станцію, і заводимо автомобіль для перевірки.
Сама по собі робота не складна, але вимагає трохи часу і старанності. Якщо сам насос справний, то ви явно помітите, що працювати він став набагато тихіше: очищена сітка приймача тепер легко пропускає паливо, і захищає насос від підвищених навантажень. Тим самим ви продовжите його життя, а вбережете себе від зайвих витрат. Як часто потрібно робити таку операцію, залежить в основному від якості палива, яке ви використовуєте.
Джерело відео YouTube - відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів.
Посилання на відео: https://youtu.be/F0Gx4mzjvxo
Читайте також:
Заміна охолоджуючої рідини БІД Ф3